Poslední recenze (8)
Nikdy to nevzdávej (2008)
Scénář? Jednoduchej. Obsazení? Puberťáci. Klišé? Naprosto. Bavilo mě to? Kurva že jo ;)
Nikdy to nevzdávej 3 (2016)
Odpočinkový Bčko, kde Michael Jay White opět ukazuje, že nasrat stokilovýho negra je prostě fakt špatnej nápad. Příjemná změna je Thajsko oproti USA, až na přemrštěný zpomalovačky jsou souboje celkem reálný... Jo, nemám s tím problém :)
Mechanický pomeranč (1971)
Kubrickovy filmy nejde hodnotit po prvním shlédnutí. A většinou ani po druhém. Kdybych měl Clockwork Orange shrnout jedním slovem, bude to šílenost. A nebo genialita? Nutí to k zamyšlení. K hlubokému zamyšlení. Opravdu mezi lidmi existuje taková zvěř? Opravdu je člověk schopen klesnout až tak hluboko jako Alex, a stát se opravdovou zrůdou? 11. září. Nedávné události v Paříži. Ano sluníčkáři, dívejte se dobře. Další z filmů, který velmi nadčasově vystihl, co vše ještě lidstvo bude muset zažít. Hodně silný zážitek.