Recenze (115)
Pod africkou oblohou (2012)
Podepisuji komentář Tiny. Tím, že někdo řekne jednu věc sedmkrát, ještě neznamená, že jí udělá zajímavější. O půl hodiny zkrátit!
Yuma (2012)
Yuma = naprostý nevkus. Nelogické jednání hrdinů, nesympatické postavy, špatný scénář, chyby, příšerná hudba, přehrávající herci... atd atd.
Vinyl (Příběhy z vídeňského podsvětí) (2010)
Určitě oceňuji nadšení s jakým byl dokument dělaný. Ovšem tomuto velice amatérsky provedenému guláši bez konkrétního sdělení a pevného konceptu, nezbylo nic jiného než se vydávat za sociální sondu do hudebního "podsvětí" Vídně. Undergroundová scéna z dokumentu působí celkem nudně, asi jako město samotné. Přidal bych více ukázek zajímavé hudby a ubral bych na snaze uchopit neuchopitelné.
Božský (2008)
Sorrentino se svou režií dotknul dokonalosti a scénářem se přiblížil ke genialitě. Je to celkem složitý film a ikdyž mu místy nezasvěcený čověk nerozumí (a Sorrentino mu záměrně ani nic neulehčuje), máte pocit, že jste svědky něčeho dosud neviděného a o dost chytřejšího než jste vy samotní. A navíc takové nekompromisní pojmutí složitého lidského charakteru hlavní postavy (pana Andreottiho) se snad povedlo jen ve filmu "Až na krev" a to převážně díky výkonu Daniela Day Lewise. Velká poklona také patří výběru hudby a herců, ale to je vlastně u geniálně zrežírovaného filmu samozřejmostí.
Zlo mezi námi (2003)
Nesmyslné dialogy, nesmyslný střih, nesmyslné scény, nesmyslné jednání hrdinů, nesmyslná režie... Nechápu nadhodnocení tohoto filmu, protože zas tak světoborné myšlenky tu nezazněly. A ano, šikana je špatná.
Politické kruhy (2009)
Hodně hodně vulgární, neskutečně vtipná, dost syrová a bohužel asi i značně věrohodná politická satira. Capaldi, Gandolfini i sám Coogan hrajou absolutně fantasticky.
Písně bardů (2010)
až na tu hudbu no...
Kanec (1984)
Geniální béčkovej úlet s obrovskym kancem a "nečekanym" koncem.
Věrná kopie (2010)
Nuda spálená toskánskym sluncem, plná uměle vyhrocených a nepřirozených dialogů, kdy okusujete sedačku netrpělivostí a očekáváním, že přijde něco zajímavého a ono překvapivě nepřijde a vy jste rád, že už to máte za sebou. Ovšem jako krátkometrážní film by to mohlo dosáhnout i na tři hvězdičky!
Kam se hrabe Hollywood (2008)
Chmpffff, aha, no zběsilost filmu vás ke konci už trošku vyčerpává i to, že každej druhej snímek je považován za kultovní. Je to hustá/hnusná jízda, podruhé si to však již odpustim.