Recenze (498)
Čch' pi (2008)
Síce v davových scénach stále vedie Bondarčuk, neskutočný drive a megalomanskom najhrubšieho zrna, robí z tohto opusu nesmierne príjemnú záležitosť, kde síce nevojnové scény a herci bavia o trošku viac ako bitky, ale strih vám nedá zaspať ani počas sekačiek.
Mikrob a Gasoil (2015)
Neotrelá road-movie, s najkratšou road-movie pasážou, akú som kedy videl. Pobavili vedľajšie postavičky a prekvapil horký koniec.
The Real History of Science Fiction (2014) (seriál)
Celkom sklamanie, vzhľadom na obsadenie. Nesmierne povrchné a skratkovité, škoda, Gatiss to mal proste natočiť ako svoj History of Horror a jednoducho porozprávať o filmoch, ktoré ho bavili.
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Síce sa dej prvú hodinu asi trikrát opakuje (lapenie, vykradnutie banky, lapenie, vykradnutie banky, lapenie), tak film ani chvíľu nenudí, lebo Casselov Mesrine je konečne dokonale vyprofilovaná postava. Cassel pribral nejaké to kilečko navyše a absolútne to mení celý jeho zjav a správanie, pôsobí omnoho autentickejšie. Samotný záver dráma ako remeň, ale predsa škoda, že ho viac než naznačili už na začiatku filmu.
Blikající světla (2000)
Dokonalo dánska zmes humoru a drámy, kde nikdy netušíte, čo vás čaká v ďalšej minúte. K tomu perfektné obsadenie a zvrhlo zábavné flashbacky a o zábavu je postarané.
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Veľmi lacnú a predvídateľnú prvú polovicu filmu perfektne zastupuje druhá polovica, omnoho dynamickejšia, strhujúcejšia a hlavne originálnejšia. Od presťahovania deja do Quebecu naozaj filmová štýlovka, ktorá navnadí na druhý diel.
Kolonie (2015)
V podstate absolútne tuctové, ale neskutočne napínavé a dramatické až do samotného záveru. Postavičky v Kolónii sú pritiahnuté za vlasy, ale Nyqvistov Pius obsadený perfektne.
Luxus na talíři (2016) (pořad)
Zaujímavý projekt, ktorý spolu s Vaříme s Mírou (kde sa naopak, varí za "nula, nula prdlačky") a spoločným projektom "Žrouti", vytvára celkom vtipný celok. Síce sa to rozbieha pomerne pomaly, ale uvidíme, ako ďaleko vzájomné prepojenia zájdu, možnosti sú nedozerné.
Hollywood v koncích (2002)
Celkom nevyužitý potenciál, čo nebýva u Allena zvykom, ale stále je to klasická, oddychová komédia s pár dobrými hláškami. A napokon to všetko našťastie zachránia Francúzi.
Vinyl (2016) (seriál)
Richie fuckin' Finestra, sužovaný démonmi Rocku, kvantami kokaínu a láskou k oceľovej hudbe. Pre mňa osobne seriálový zážitok roku a Cannavalov Finestra zároveň seriálová postava snáď aj desaťročia, uvidíme, kam sa to pohne s druhou sériou. Zatiaľ absolútna spokojnosť. Seriál ako 70 roky -- jednoducho kurevsky návykový.