Recenze (1 955)
Kobra 11 - Milovaný nepřítel (2009) (epizoda)
Pohled na luxusní vozidla v akci, to se neomrzí nikdy! 👍 Ale pohled na jedoucí Ferrari je TOP! Konec je zajímavý, a velmi napínavý.
Kobra 11 - Rýn v plamenech (2009) (epizoda)
Až na ten odpalovač, dobrý.
Kobra 11 - Bratrská láska (2009) (epizoda)
Jízda na motorce je TOP. 😀 Jinak je díl hlavně o pomstě.
Kobra 11 - Konec světa (2009) (epizoda)
Za mě je to dobrý díl, a zajímavý úvod na 14. Sérii. Je to akční, docela v tempu, napínavé, a je tam i humor. Trošku romantiky je zde také. Problém je, že je to velmi přehnané, co se akčních scén týče. Konec je jak se patří, zajímavý.
TRON: Legacy 3D (2010)
Úžasná podívaná ve světě digitalizace. Efekty výborné. 👍 Zvuk (prostorový) 5.1 👍 Příběh dobrý. Herecké výkony slabší. Viděl ve 3D. Poznámka: 3D efekty jsou jen ve světě Trona, tedy v digitálním světě. Hvězdiček 3
Čas (2021)
Psychika, napětí, nečekané situace. Velmi zvláštní film, že kterého jde mráz po zádech. Čas zde ubíhá mnohem rychleji, a lidský organismus na to není stavěný. Dějí se zde opravdu zvláštní věci. Herecké výkony dobré. Zvuk výborný. Zvuk 5.1. 👍 Hvězdiček 4
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
No, nápadů má opravdu hodně. Všechno směřuje sice k velkému odhalení, ale bude to jízda na příč USA a dál. Herecké výkony výborné, oba dva hlavní hrdinové. Příběh. 👍 Herecké obsazení. 👍 Poznámka: Ten konec je úžasný, a nečekaný. Poznámka: Takové dny se už dnes netočí. Doporučuji. Hvězdiček 5
Kobra 11 - Geniové mezi sebou (2009) (epizoda)
Velmi povedená epizoda. Chlapec hrál roli dokonale. 👍 Poznámka: Ukázka toho, co autismus zhruba je.
Kobra 11 - Pohřbený zaživa (2008) (epizoda)
100% Šílená jízda. Žádné honičky, ale drama jak prase.
Kobra 11 - Muž v pozadí (2008) (epizoda)
Tomuhle se říká pech, se vším všudy. Bohužel je to tak. Smutná epizoda, kde se rozpadne (roztrhne) další vztah.