Recenze (183)
Tři dny Kondora (1975)
Tohle by se spíše hodilo do zajímavosti. Ve filmu jsou autentické záběry z vnitřku z jedné budov dnes neexitujících dvojčat v New Yorku. Jde o jednoho z pater a spodní vstupní část haly věže.
Tajemství mé dcery (2007) (TV film)
Chtěl jsem dát původně 4 hvězdičky, ale po přečtení některých komentářů, že zpracování je slabota, dávám 5. Nejenom, že slabé zpracování si představuji úplně jinak, ale taky jsem měl možnost i mnohokrát vidět.
Ant-Man (2015)
Příliš komiksové, nad fyzikální realitou raději ani nepřemýšlet, občas i vtipné, ale až moc dlouhé, vizuální provedení velice dobré. Do reálného života však nic poučného. Nejlepší komiksové filmové zpracování pro mě zůstává i nadále film Rolničky, kam se podíváš. Jsou tam prvky děje ze života, které se reálně stávají a to je přesně to, co mě baví nejvíc.
Milovaný cizinec (1996) (TV film)
Ztráta paměti po přepadení na ulici podle skutečné události.
Kandidáti života a smrti (1979) (TV film)
Tohle byl snad první film o lidech, kteří byli unášení kvůli náhradním orgánům. Docela drsné pokoukání.
Ano, šéfe s Gordonem Ramseym (2004) (pořad)
Tenhle pořad nemá chybu. Je zajímavé sledovat, jak Gordon Ramsay tam ty lidi "dusí" a zároveň jím pomáhá.
Most u Remagenu (1969)
Most u Remagenu je jeden z amerických velkofilmů, který se točil i v Československu. Málo kdo však ví, že na záběrech tohoto filmu, jsou ve skutečnosti dva mosty. Davelský most a Měchenický most. Měchenický most plnil spíše úlohu, že opticky zvětšoval Davelský, který je ve skutečnosti malý, úzký a jen pro pěší. Proto po něm nemohly projíždět vlaky, které ve filmu převážely ustupující němce. Je zajímavé, že filmaři dokázali tohle dát dohromady, aniž by si toho divák všimnul. A proč se film netočil přímo v Remagenu? Těch důvodů bylo zřejmě víc. Ten hlavní však, že most byl v roce 1945 značně poškozen a ještě v průběhu války se nakonec zřítil do řeky Rýn. Most jíž nikdy nebyl obnoven a zůstaly zachovány pouze mostní věže.
Krvavý sport (1988)
Krvavý sport byl ve své době naprostá špička. A právem patří mezi průkopnické filmy s bojovým uměním, který si zaslouží 5 hvězdiček.
Mezi piráty (1971)
Tenhle snímek jsem viděl v kině za socíku hodně dávno. Pamatuji si, že mě tam zaskočila jedna drsná scéna v džungli, kdy hejno piraň v řece vytrhává kusy masa z ještě živého člověka. A na plakátu k tomuto filmu před kinem bylo napsáno -Film pro děti a mládež. To bylo fakt nezapomenutelné.:-)))
Markýz de Bois-Doré (1976) (seriál)
Zřejmě nejlepší historicko- romantický film s markýzem, kde nechybí romantika v podobě vážnosti, humoru i boje o holý život. Georges Marchal zahrál svojí roli vítečně, jen škoda, že se u nás neobjevilo více filmů s tímto hercem. Dostupné jsou u nás na DVD pouze dva filmy s tímto hercem a to je asi tak v CZ všechno.