Recenze (253)
Pan Smith s manželkou (1941)
Prostě roztomilé! Ty situace chytí za srdce a z hrdla se vyřine upřímný smích :)
Okno do dvora (1954)
Dala bych 5, ale za pomalý rozjezd ubírám hvězdu. Co se týče následné dramaturgie vývoje příběhu, perfektní! Když ješitný Stewart obrátí a dá na Gracinu radu, rozbíhá se napínavý příběh.
451° Fahrenheita (1966)
Sci-fi koniášismus ....
Pí a jeho život (2012)
Kinozážitek. Jinak bych to nepopisovala... krásná kamera, krásný tygr, tak krásný až mi vhání do srdce a očí :_)
Asterix a Obelix (1999)
50% aspoň za tu snahu... Clavier s Depardieu jsou rozkošné kopie komiksu, děj však nepřináší nic navíc.
Jedna ruka netleská (2003)
Film, který se snaží zavděčit především tehdejší puberťácké "smetánce". Takoví ti Samotáři či Šeptej... díky bohu ne Anděl exit! :) Moderní film-noir? Maybe.
Vlna (2008) (TV film)
Škoda, že tsunami byla tak okrajová... :( První díl super! :)
Rebelové (2001)
Dávám tomu 3 hvězdičky, protože je to velmi hezky natočený film, velmi dobře zrežírovaný a protože jsem to viděla třikrát a dost. Poprvé to bylo - jo hezký film. Podruhé to bylo - jo, pěkná choreografie, kamera, příběh kolem maturity. Potřetí to bylo - už mam dávno za sebou maturitu a všecky pocity této romance vůbec vyprchaly...
Šakalí léta (1993)
Perfektní muzikál. Z mého pohledu nejpovedenější film z repertoáru Hřebejk-Jarchovský.
Bába (2008)
Ten film je krutý a ta hlavní hrdinka blondýna hrozná pinda. Nicméně co se týče režie a příběhu, je to až doslova srdceberoucí.