Recenze (36)
Insidious: Červené dveře (2023)
Ještě to kape, tak rychle. Možná uděláme i 6 která bude stejně k hovnu jako 3,4 a 5. Hlavně že na to lidi koukají ale Wan to prostě není...
Carrie (1976)
Asi jsem trochu na měko... ale úplně mi to sedlo. Byl jsem spokojen s hereckými výkony i s příběhem. 70%
Jmenuji se Sam (2001)
Silný ale ne moc reálný. Proto beru hvězdu ale i tak super. 80%
Blood and Bone (2009)
Popravdě jsem to dokoukal jen kvůli MJW ale už od začátku jsem věděl že to bude podprůměrný akční snímek. Když jsem však viděl 71% tak jsem se hodně divil. Já dávám 40%
Napoleon (2023)
Dlouho jsem o tomhle filmu přemýšlel a myslím si že Ridley furt umí. Hlavní problém jsem měl s Vanessou Kirby to byl za mě hodně krok vedle. Absolutně jsem z jejího výkonu nic necítil. Což je docela problém když tam ma roli co je ve 2/3 filmu. I tak bych ale řekl že je to nadprůměrný dílo a své místo si určitě najde. 60%
Bournův mýtus (2004)
Bornův mýtus za mě o chlup lepší jak první díl i tak ale nevidím nic za co bych to vychvaloval. 60%
Armáda temnot (1992)
Koukám že jsem vynechal druhý díl. Žádná škoda... Raimiho uznávám ale tohle je absolutní blbost.
Agent bez minulosti (2002)
Originální nápad na scénář. Akční scény celkem v pohodě ale ten Matt Damon mi tam prostě vůbec nesedí. Když to porovnám s o rok mladším (Spy game) tak tam jsem se tedy bavil víc. 60%
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
3 díl a zakončení série je tedy za mě dost zklamání. Budeme to hrát na příběh Rocketa a proto ho necháme 2/3 filmu v kómatu. Když už nevíme jak dál tak tam zapneme hudbu a budeme spoléhat že na film přijdou ochránci zvířat. Závěrečná akční scéna na jeden záběr byla fajn ale na film co má 2,5 hodiny je to prostě málo. 60%
Zhoubné zlo (2021)
No to ne. Po dlouhé době jsem si pustil před filmem triler a už to zase dlouho neudělám. Říkám si "Paráda James Wan jde konečně dodělat trilogii V zajetí démonů na to se těším" a ono ne no. První polovina filmu pracuje celkem dobře s nápadem ďábla a posednutí hlavní hrdinky která vidí vraždy jako by byla přímo na místě. No a v druhé polovině je to vlastně všechno úplně jinak. On jen brácha chce taky žít a mít svoje tělo. Tohle poslalo moje očekávání absolutně do háje a byl jsem opravdu zklamaný na konci i když jsem v tom na začátku viděl obrovský potenciál. 40%