Oblíbené filmy (10)
Lesní duch (2013)
pro mě osobně překvapení roku, a nejlepší horor co jsem měl kdy tu možnost vidět. Krása.
Oběť zla (2007)
Hory mají oči 2 (2007)
Mě se druhý díl líbil víc než první, je to hlavně kvůli perfektní atmosféře, která byla silnější než v Ajově prvotině. Dobrá byla část před koncem kdy bojovali s mutanty. , ale vytkl bych divného mutanta s čepicí.
Metro (2004)
Orphan (2009)
Sirotek není děsivý je jen ultra strašidelný! Ne ale opravdu je to super horor. Jeden z nejlepších.