Recenze (354)
Král hadů (2005) (TV film)
Měl jsem možnost náhodou podívat se na tento pokus o film dokonce s Baldwinem v hlavní roli.Buď je na tom tak špatně,že leze do takových zoufalostí,nebo to dělal z nudy ve volném čase.Film jsem ani nedokoukal,protože to se prostě nedalo.Nestává se mi to často,ale když se najde něco takového,tak na to prostě nemám,abych to sledoval až do konce.
Muž z Arizony (1957)
Moc pěkný klasický western.Lepší než ty s břichatým Johnem Wainem.Taková oddychovka s pár herci.
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Ovčáček konečně dostal na přímluvu jeho guru Miloše prostor ukázat svou nezměrnou blbost v televizi.Jak se dalo očekávat tzv. show je jen zoufalost,která do této stupidní televize,kde není vlastně co sledovat,protože 80% z vysílacího času zabírají sebestředné hovadismy Jaromíra Soukupa,který jen dokazuje,že vybouchaná palice k sobě přitahuje další megablby typu Ovčáček patří.Divím se jen,že tohohle zbytečného potrata ještě někdo neutratil.Prostě na Tv Barrandov se ukazuje plejáda naprosto zbytečných,neužitečných a postradatelných hlupáků co mají bohužel o sobě vysoké mínění.Důkaz,že blbec si svou blbost neuvědomuje.
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
No tak trojka je ještě horší,než dvojka.Dal bych tak 6- kdyby to šlo.Doufám,že se někdo nepokusí natočit ještě čtyřku.
Krvavá hostina 2: Masakr (2008)
Jednička bylo koukatelné béčko,ale tohle neměli nikdy natočit.To je trapná zoufalost a hlavně po vlažném "úspěchu" jedničky už se nikdo neměl pokoušet natočit něco takového se stejným názvem.
Ruka na kolébce (1992)
Blondýna sice šílená,ale pěkná.Docela dobrá krimi.
Babovřesky 2 (2014)
Troška se prostě na starý kolena zbláznil a natočil pokračování ještě horší,než byly první Babovřesky.Kdyby to šlo dal bych 5-.
Vychytávky Ládi Hrušky (2015) (pořad)
Láďa Hruška,původně reportér na Nově,který pozbíral ty nejzhovadilejší recepty z nichž většinu by nesežralo snad ani prase a dokonce tyto "recepty" vydal knižně,dokázal kolik je v tomto národě stejně postižených dementů jako je on sám.Oni se prokazatelně tito slabší duchem rekrutují hlavně z řad diváků Novy co hladově s otevřenou hubou hltají nekonečné paskvily Novy jako je Ulice či Ordinace.No a Laďův pořad se k takovým paskvilům úspěšně zařadil.Všechna čest,dosahuje stejně mizerných kvalit a ti Anštajni co mu ty rádoby zlepšováky posílají,jen potvrzují z jakých řad se rekrutují fanoušci tohoto potrata.No a Prima si tohle stvoření asi adoptovala.Ale myslím si,že Láďa se svou "hvězdnou kariérou" míří pomalu,ale jistě do televize hvězdných pořadů Jaromíra Soukupa,totiž do Tv Barrandov,tam dosáhne vrcholu a pak už se snad konečně odebere do prdele a bude od něj klid.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Velmi,velmi slabé.Snaha navázat na epický příběh o rytířích Jedi a slavném pašerákovi Han Solovi se příliš nepodařila.Připadne mi to jako nastavovaná kaše.Mělo to prostě skončit dílem s likvidací císaře,smrtí Darth Vadera a tedy i porážkou impéria a hotovo.Tohle už je jenom taková křeč.Řekl bych,že v nejlepším se má skončit a ne aby to spadlo do drahého seriálu.Jen čekám až z toho někdo udělá seriál do televize s díly po standartních 45 minutách a tak o 30 řadách.
Polda (2016) (seriál)
Bože takovou blbost,aby člověk pohledal.Matásek musí být hodně zoufalý,když roli v takové hovadině vzal.Po dvaceti létech v komatu by měl ten zoufalec tak atrofované svalstvo,že by se musel zgruntu znovu všechno učit i chodit,mimo to,že by si zřejmě nepamatoval ani jak se jmenuje,natož svou minulost.Že tak hloupé sci-fi předloží divákovi tv Prima a bude naivně doufat v ohromující úspěch,to bych nečekal.Režisér tohohle braku musí být naprosto slabomyslný a scénáristé na tom budou s inteligencí hůř,než zmrzlá makrela.Ještě,že to dávali dohromady tři.Jeden by snad takovou koninu snad ani zvládnout nemohl.