Recenze (297)
Obchod pro sebevrahy (2012)
Snad nejlepší film o sebevrazích, který jsem viděl!
Holky z lepší společnosti (2003)
Tu třetí hvězdičku je za JS! :D
Let číslo 93 (2006)
Ano, i u tohoto letu jsem byl trochu mimo... :D
Rain Man (1988)
Nejlepší film o autismu!
Sloní muž (1980)
Bravůrní!
Viliam (2009) (studentský film)
Velmi originální, zajímavá animace, jen to bylo velmi pochmurné...
Moje rodina (2000) (seriál)
dokonalé! :D
Quantum of Solace (2008)
Za to, že neřekl Bond, James Bond! Fuj! Celé to bylo strašné... :/
Skyfall (2012)
Jedním slovem: GENIÁLNÍ! Na to, že Bondovky s Danielem Craigem nemám rád (Casino Royale a Quantum of Solace), tak Skyfall mě velmi nadchl. Hlavně Silva byl výjimečný - tipuji, že Javier Bardem za Silvu dostane Oscara, stejně tak Adele za píseň Skyfall. I když jsem usnul asi na pět minut - bohužel, dávám velmi vysoká procenta!
Když Harry potkal Sally (1989)
To je jak já a **! :D 100%