Recenze (363)
Kult hákového kříže (1998)
Pohádka o tom, jak nácek, kterému černoši zabili tátu, se po setkání s jedním (1!) fajným černochem v base obrátí na multikulturní víru.
Někdo to rád blond (2004)
Kdo by řek' jak vizionářské to bude?
Alex Borstein: Corsets & Clown Suits (2023) (pořad)
Tak tyhle ultra-feministický vtípky o tom, jak jsou potraty zdravý a chudinky ženy neustále oběti mužů, mě míjejí.
Fear (2023)
Proč se všichni chovaj' jak' kdyby právě vylezli z pralesa?
Mafia Mamma (2023)
Když jí je tak padesát, tak jejímu dědovi muselo být minimálně devadesát? To na svůj věk vypadal dobře. Nebo ona zle. Na druhou stranu je to zatím jediný film, kde byl černoch blb (páč blbové, sexisti, násilníci a úchylové jsou vždycky jenom bílí, že? Alespoň do té doby, než se podíváte na statistiky zločinů zejm. ty o znásilnění), tákže jedna hvězda navíc.
Gaslight (2023)
Meesha Gaikwad, jediná dcera a dědička rozsáhlého sídla, se vrací po prosbě otce zpět domů, ale když dorazí, její otec je pryč. Drama o vztazích v rodině, nenazývala bych to moc mysteriózní (asi jenom kvůli tomu vyvolávání duchů). Moc nechápu, proč je půlka věty z dialogu anglicky a zbytek v hindi (korejské filmy a seriály dělaj to samý), trochu amatérští herci, ale exotické lokace.
Malum (2023)
Já vím, že natočit dneska horor je moc těžký (trh je zahlcenej levnejma blbostma, příšery už nikoho neděsí, dobrý CGI je drahý, ...), ale tohle byla fakt nuda. Lekačky staví na tom, že jste nikdy v životě neviděli krev a nebyli na zabíjačce, atmosféra se dlouho buduje jenom kvůli tomu, aby se na ní později kašlalo a příšery stojí na strachu z něčeho jako jsou ty prapodivnosti na dně moří (čímž dneska trpí málokdo). A jestli mě něco spolehlivě míchá, je to neustálé cpaní všude, jak té nejpriviligovanější skupině někdo furt ubližuje. Co kdyby policajtku-bělošku urážel nadřízený-černoch, obtěžoval bezdomovec-černoch a pak po stanici naháněli dva další poldové-černoši a vůdce kultu-černoch spolu s hromadou dalších černochů/šek se jí s její mamkou snažili zabít? To by asi neprošlo, co?
Hypnotik (2023)
Nó, to, že vlády asi všech zemí experimentovaly na vlastních lidech s hypnózou ví už asi každej (celej MK Ultra projekt, že jo...). Na rok 2023 slabota a milionkrát okopčené téma.
Rozbouřený život (1989)
Nesourodá rodina se snaží nějak přežít zavřená v domě zatímco venku zuří tornádo. Film jako takový o ničem (pokud čekáte cestu z A do B), na druhou stranu nádherně ironický. Celá komedie je ve výstředních postavách a ne v trapných vtipech, kde se jeden uráží druhého, a to v dnešní době lobotomii připomínajících sitcomů málokdo zvládne. Natočeno podle knihy (kterou jsem nečetla).
Hrdinové od Alama (2015) (seriál)
Vždycky skřípu zuby, když se někdo rozhodne předělávat historii do seriálu a tedy tomu není jinak. Buď to měly být nadupané tři díly, nebo aspoň deset rozblemcaných. Takhle to vyznělo jak' kdyby po pátým dílu došly penízky (počtem postav a dělových linií máme našlápnuto na delší seroš, ještě pět minut před koncem pátého dílu jsem rychle mrkla na net, jestli fakt ještě není šestý díl, páč se to tak tvářilo), takže máme něco na způsob texaského useknutého ocasu. Ale! Těch pět dílů je fajných, výborně zpracovaných (na historická fakta nekoukám a u kostýmů se zásadně dívám jinam, ale to je problém rozpočtu). Úplně na mě dejchl ten horkej jižní vzduch. A titulky jsou naprosto úžasný.