Recenze (392)
Batman vs. Red Hood (2010)
O poznání lepší než podobné DC filmy, akčnější, morálně problematický, zajímavý.
Superman/Batman: Apokalypsa (2010)
Škoda, že to neni hraný, Summer Glau bych jako supergirl viděl moc rád..
Machete (2010)
Nerad to říkám, ale trailer u Grindhousu byl lepší.. To ovšem neznamená, že by tohle nebyl dobrý zážitek, Rodriguez tyhle béčka prostě umí.. Parádní herecký obsazení, konečně jsem zas viděl Seagala v něčem, co nezkoušel sám režírovat, Jessica a Michelle svou přítomností taky snímej zvýrazňujou, ale největší perlou byl pro mě senátor De Niro :) Děj se držel prapůvodního traileru, což je jen dobře, ale nemůžu si pomoct, ve srovnání s Black Dynamite, který je stylově hooodně podobný, je tohle prostě slabší.
Formula 51 (2001)
Pět hvězd pouze bez dabingu, protože Carlylovo akcent je děsně příjemnej na poslouchání, českej dabing mi tak moc nesedl.. Jednotlivý scény senzačně ohláškovaný a správně vtipný, úvodní hospodská scéna s Carlylem a závěr se Samuelem obzvlášť :)
Parchanti (2010)
Tak slabý hodnocení tady? Proboha proč? Tohle je přece správně nabušená akčňárna! :) Jediný co mi vyloženě vadí byl otevřenej konec a to, že měl sniper klobouk celou dobu jen proto, aby si ho pak mohl vzít zpátky od chlápka co mu ho vezme..
Veni, vidi, vici (2009)
Plynulo to docela dobře, když vezmu v potaz, že se tam prakticky nic nedělo. Začátek byl idilicky příjemnej, ale to možná takovejch prvních 10,15 minut; pak to z mýho pohledu bylo tak strašně zahnaný do extrému, jen aby zas mohli udělat hezkej konec.. Líbí se mi tady to zařazení komedie/sportovní/romantický, osobně nevim co za žánr bych přiřadil já, protože jsem se moc nenasmál, nedojal a toho sportu tam taky moc neni.. 1.5*
Muž v ohni (2004)
Až mi běhal mráz po zádech..
Jonah Hex (2010)
Tomuhle říkam dobře využitá hodina a čtvrt :D S časem se nikdo nepáře, zádrhelů je minimum, všechno to pěkně uhání, parádní komiksovej arsenál a nutno podotknout, že ho Jonah i režisér pěkně využívaj. Jinka Joshova tvář se mi ani trochu nelíbí, ale tyhle aspekty zas bohatě vynahrazuje Megan.. :) Jak už podokli jiní, víc brutality by zrovna tomuhle filmu ale vůbec nechybělo..
Konec světa (1999)
Možná je hloupý sledovat takovýhle filmy už navečer, kdy ještě neni naprostá tma a ticho, ale mě tady atmosféra nejen že nepřišla hrůzostrašná, ale ani mě nedokázala pořádně vtáhnout do děje.. Tak nějak jsem to odkoukal a mam z toho takovej nijakej pocit.. 2*, protože jsem viděl i horší..
6. den (2000)
Nápad mi přijde zajímavej, ovšem v průběhu filmu se žádný překvapení nekoná, akční scény taky nějak zvlášť nevynikaj a jediný co má u mě má nějaký plus jsou hlášky typu: Kolikrát tě ještě musim zabít.. :)