Recenze (90)
Zastřelit a být zastřelen (2002)
Prvých 10-20 minút pozerám, že celkom v pohode. Potom si začínam uvedomovať, čo to vlastne pozerám ? No to som dopadol.. Keď sa budete straaašne moc nudiť a nebude mať možnosť pozerať čokolvek iné alebo hrať človečenezlobse, tak v tom prípade to odporúčam :)
Občanský průkaz (2010)
Takmer až úžasný film, v kine plnom do posledného miesto som si ho vychutnal. Smiech cez slzy bol na mieste.
Život je krásný (1997)
Slová úsmev cez slzy sú na mieste.
Pavouci z vesmíru (2010)
Dej - * Atmosféra - * Dialógy - 0 Herci - 0 Sci-fi prvky - **** Výsledne asi tak ** :). Ja mám rád sci-fi, ale inak neodporúčam pozerať. P RE ZAUJÍMAVOSŤ - aliens sa veľmi nápadne podobajú na aliens-ov z PC hry Crysis: http://www.hwstation.net/img/news/allegati/Crysis_Frozen_1.jpg
Nafukovací panna (2009)
Tak toto život nevymyslí. Skutočne originálny príbeh založený na bežnom živote ľudí. Veľmi príjemná hudba a Du-na Ba.
Mechanický pomeranč (1971)
Mechanický pomeranč v south parku: (14. séria, 11. diel) http://www.youtube.com/watch?v=ptxkjo5uTTU&feature=player_embedded
Vesmír (2001) (seriál)
Prvý diel **** Druhý diel **** Tretí diel ***. Ale treba mať záujem o túto tému.
Čarodějův učeň (2010)
Pozreté v kine pod dlhom upršanom zvláštnom dni - 4. hviezda za atmosféru.
Resident Evil: Afterlife (2010)
3D v kine. Dostal som, čo som čakal...
Lolita (1997)
štvrtú hviezdu si nezaslúži ani tak film, ako legendárny príbeh od Nabokova.