Recenze (308)
Vinland Saga (2019) (seriál)
To nejlepší co jsem za poslední dekádu viděl
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
Neskutečná úchylárna - delfín vesmírný strážce, postapo situace vinou nedostatku krabího hambáče? Co jste to hulili za matroš? Nářez :-D ... Nejslabším článkem filmu je přehrávající Banderas (ostatně jako vždy), ale jako celek super. Pro fanoušky SpongeBoba povinnost...
Paddington (2014)
Pohodový, milý a nenáročný film pro celou rodinu...
Kung Fury (2015)
Úlet jak sfiň... :-D
Velká šestka (2014)
Neskutečný zážitek! ... Disney pod dohledem Pixaru válí a přináší animáky jeden lepší než druhý... Velká šestka je dokonalou přípravkou pro malé diváky na "avengerovský" upgrade!
Zmizelá (2014)
Cunt jedna! Fincher je machr...
Arrow (2012) (seriál)
Skvělý seroš, se kterým jsem spokojen ve všech ohledech... Tvůrci neminuli svůj cíl...
Godzilla (2014)
Povedené, ale trestuhodně málo Godžiry, která není v záběru ani v polovině celkové metráže...
U Konce světa (2013)
Peggovy "špeky" prostě můžu... Důstojné zakončení "zmrzlinové trilogie"...
Plán útěku (2013)
Tak na stará kolena to konečně vyšlo! Dědulové válejí jako za mlada, takže jako odchovanec na Rambech, Terminátorech, Predátorech, Commandu či Conanovi jsem velmi spokojen...