Reklama

Reklama

Jacob Harton (Nikolaj Coster-Waldau) býval úspěšným obchodníkem.Jedna nešťastná nehoda ho ale dostala na několik let za mříže, mezi ty nejhorší zločince. Aby vězeňské peklo přežil, musel si vydobýt respekt. Z Jacoba se tak rychle stává právoplatný člen árijců, začíná se řídit pravidlem buď my, nebo oni. Přijímá svou novou identitu vůdce a svůj nový vliv přenáší i za zdi věznice, kde plánuje obchod se zbraněmi pro mexický kartel. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (407)

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Perfektní film s vězeňského prostředí s Jamiem Lannisterem a Punisherem! Shot Caller je vyprávěn retrospektivně a zobrazuje nám život hlavního hrdiny po propuštění z vězení a také život, který vě vězení prožíval, to vše krásně propletené v hodně syrovém a drsném obalu. Vzpoura ve vězení či závěrečná scéna je definitivním Highlightem, napětí doprovází celý film o zábavu není nouze a dojde i na pár zvratů. Skvělý, kloudný film plný drsných a tvrdých chlapů. 80% ()

Shakers 

všechny recenze uživatele

Pre mňa lepšie ako som si myslel a každým ďalším prestrihom som hltal čo bude ďalej. Film začína v podstate v polke, čiže postupne odhaľujeme čo sa stalo a zároveň ideme v príbehu dopredu a musím povedať, že ten strih a celkové podanie filmu mi veľmi sadlo. Je to fakt kvalitne natočená dráma, nechýba atmosféra, napätie, príbeh, dobra hudba a aj Nikolaj Coster-Waldau zahral skutočne dobre a vyzerá, že mu to sadlo. Obľúbený soudntrack: End Credits. 85% - 4* ()

Reklama

lamps 

všechny recenze uživatele

Pořádných dramat z vězení je poslední dobou ještě méně než hezkých prostitutek a o to více jsem příjemně překvapen, že se letos za oceánem urodila hned dvě. Brawl in Cell Block 99 na to šel více psychologicky a minimalisticky představil zrůdnou cestu k morálnímu ospravedlnění, Shot Caller je komplexním příběhem o velkém časovém rozhraní, kde sice najdeme více klišé, ale zároveň nás pozadí na zadek promyšlené narativní schéma, díky němuž film výborně graduje a nechává otazníky až k inteligentní závěrečné pointě. Vrstevnatý děj nijak nebrzdí nastolené tempo, naopak dynamicky rozvíjí motivace hlavní postavy a vytváří silný podklad pro finále, v němž se vyprávění stabilizuje na hlavní časové rovině. Vykreslení vězeňské hierarchie mi sice přijde trochu absurdní a tým detektivů nedostává tolik prostoru, aby situaci ještě více zdramatizoval, ale jinak hodně cool záležitost s hodně cool Nikolajem v čele. ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Poslední film z mýho vězeňskýho pětiboje(5 filmů s vězeňskou tématikou) a pro mě taky ten nejslabší. Neříkám, že je to vyloženě špatnej film ale ty čtyři předchozí vězeňský filmy mě oslovily daleko víc. Film je rozdělen na dvě dějový linky a je vyprávěn retrospektivně. Mě osobně bavila víc dějová linka odehrávající se za katrem. Co bylo mimo katr mě už tak nebralo. Nikolaj Coster-Waldau jako Jacob Harton nebyl špatnej ale, že by si získal moje sympatie abych mu mohl fandit to rozhodně ne. Myslím si, že mohl být vybrán i lepší herec. Dle zdejšího vysokýho hodnocení jsem očekával rozhodně víc. Tohle je za slabší 3 hvězdy. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Warrior or victim, aneb přehlédnutá červená na semaforu postaví jemného finančníka před volbu, jestli být bílou pichnou, či bílou pýchou.. Waughova studie o kazivých účincích nápravných zařízení se snaží pohybovat ve dvou módech. Ten vězeňsko-gangsterský působí poněkud klišovitě a o atmosféře Training Day či černobílých scén American History X si může nechat jenom zdát. Psychologický mód se stavěním bariéry proti rodině vykazuje plochost Moneyho hrudníku ještě před nástupem do oploceného fitness centra a zbytečně bere prostor tomu prvnímu. Nehledě na to, že snaživý Coster-Waldau tu sice má Movember 12 měsíců v roce a spoustu tetování z časopisu Bravo, ale ten přerod na vypočítavého (skoro)gangstera mu nelze i kvůli konstrukci příběhu příliš věřit. Trošku mi zůstává záhadou, jak se Moneyho řitní pošta vypořádala se vstupní prohlídkou při posledním nástupu do vězení. Falešné dno konečníku? ()

Galerie (34)

Zajímavosti (8)

  • Money (Nikolaj Coster-Waldau) si svůj trest odpykává v cele číslo 13. Pokoj se stejným číslem má i v motelu v době, kdy je na svobodě. (Yokolobuna)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno