Reklama

Reklama

Film sleduje “dlouhý život ikonického podnikatele, od výroby traktorů na začátku jeho kariéry, přes vytváření vojenských vozidel během druhé světové války až po navrhování a výrobu automobilů Lamborghini, které v konečném důsledku definovaly jeho hluboký odkaz”... Příběh se odehrává  na pozadí poválečné Itálie a odráží složitou proměnu jeho vlasti. Lamborghini začínal skromně výrobou traktorů, během druhé světové války se věnoval vojenským vozidlům a když navrhl a začal vyrábět  automobily Lamborghini, jeho jedinečná genialita z něj udělala skutečnou ikonu automobilového průmyslu. Nechvalně proslulá byla jeho rivalita s Enzem Ferrarim. V osobním životě však zažíval citový zmatek, vášeň, romantiku i tragédii.. (JOJ Cinema)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (46)

dannyyy 

všechny recenze uživatele

Samotnému Grillovi patří až druhá půle filmu, ale ten exceluje snad všude. Kdo by ale čekal nějaký velkofilm, jako je Le Mans '66 (2019), tak ho zklamu. Tam byla rivalita mezi Fordem a Ferrarim, zde je rivalita mezi Lamborghinim a Ferrarim. Toto je "jen" životopisný film o Lamborghinim, který z traktorů přešel na auta (traktorům se ale věnují dodnes). První půle filmu se zaměřuje na jeho mládí po konci druhé světové války a druhá půle filmu zrod vůbec prvního Lamborghini 350 GTV alias Miura, který byl vymyšlen a postaven během rekordních 6 měsíců. Velmi pobavila kresba, kterou nechal předat Lamborghini Ferrarimu na autosalónu v Ženevě :)) ()

MajkHany 

všechny recenze uživatele

Za mě super filmek o tom, jak se pan Lamborghini vypracoval z kluka, který ve chlévě spojoval šroubky, aby postavil traktor, až k panu supersportovnímu.. Je skvělé vidět takové nadané týpky, jak pro ně není problém udělat cokoliv, co už bylo prohlášeno za nemožné. Mě prostě přišlo zábavné, sledovat krůček po krůčku, jak se postupně zdokonaloval, lidi které tenhle film nudil, nevím, asi chtěli dvouhodinový závod Gallarda s Murcielagem.. ()

Reklama

majo0007 

všechny recenze uživatele

Aj takto sa dá dojebať film... a premárniť šancu v troch etudách.... Tomuto filmu proste chýba všetko, aby si ho niekto zapamätal - americká action a európska romantic... Aspoň že z Ferrariho urobili kokota (tá karikatúra jak mrdá býk koňa na autosalóne v Ženeve bol asi najlepším zážitkom z celého filmu) a z traktoristu miliardára. Film pobaví, na druhú stranu nechápem ten PRIJEBANÝ anglický jazyk s talianskym akcentom (tak buď to urobíme taliansky s titulkami), alebo jak pre kokotov, čo nevedia, že sa celý film odohráva v Taliansku tam nadrbeme komplet english (ono totiž je ťažko pochopiť, že nejakí kukuriční farmári z nejakého UmbriaDelCambriaCorleoneTuscany plynulo speak english). Odporučiť... já som to bez nehody dopozeral a v garáži Lambo nemám (ale budem mať - až našporím na hlinené prasiatko). Tomu filmu proste nejaký ten "gasoline drajv" esencia chýba.  Dávam suchých 3, pretože ma to bavilo, ale je to hodne odfláknuté, z toho sa dalo vyťažiť viac! Ináč, nenechajte si pred titulkami ujsť diabolsky vrčivé zábery na žltú MIURA a jej taxametre (v Múzeu moderných umení ho vystavovali ako najkrajšie auto na svete). ()

JohnSmith 

všechny recenze uživatele

Je zvláštní, že jakmile nějaký významný režisér oznámí svůj nový film na určité téma, objeví se druho až třetiřadý režisér a splácá něco v lepším případě nudného, na obdobné téma. Takže ještě než dostaneme od Michaela Manna film s názvem Ferrari, na který se velice těším, dostali jsme tohle béčko Lamborghini, které je nudné, nezáživné, nepříliš dobře napsané a natočené a seč se Grillo snažil sebevíc, sám to prostě neutáhnul. Takže rychle na tenhle nepovedený životopisný snímek zapomenout a těšme se na Mannův film. ()

italka63 

všechny recenze uživatele

Tady čtu ty vcelku negativní komentáře, ale mám to nastavené trochu jinak. Samozřejmě, že bych brala více scén s auty, neboť tahle značka, která má ve znaku býka, je v mých očích číslo jedna. Tedy nikdy ji mít nebudu, leč mohu ji obdivovat. Tak tedy vidíme v kostce životní pouť člověka, který se vypracoval z velmi skromných poměrů mezi světovou elitu. A Frank Grillo to dal báječně, toho snílka, fantastu, také sobce a sukničkáře. Závěr filmu se slušnou muzikou a vy tak trochu hádáte, jestli byl  Lamborghini opravdu šťastný. A dále, Ferrari čeká! ()

Galerie (102)

Zajímavosti (6)

  • Když se narodí dítě Clelie (Hannah van der Westhuysen) a Ferrucciovi (Frank Grillo), je vidět, že má dokonale zahojený pupík, když ho lékaři vyzvedávají. Takto by žádný pupík u právě narozeného dítěte nevypadal. (Johnny.ARN)
  • Ve filmu je naznačeno, že Ferruccio Lamborghini (Frank Grillo) odmítl první návrh designu Franca Scaglioneho (Andrea Bruschi) ve prospěch konvenčnějšího designu, který se měl stát modelem 350 GT, prvním sériovým Lamborghini. Ve skutečnosti vypadal úplně první prototyp Lamborghini, 350 GTV, přesně jako „odmítnutá“ designová skica ve filmu. Byl představen na autosalonu v Turíně v roce 1963, tedy daleko před Ženevským autosalonem v roce 1964, kde bylo podle filmu představeno první Lamborghini. (Johnny.ARN)

Reklama

Reklama