Recenze (318)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Me se to libilo :) Jasny neni to zadnej slozitej bijak, neco co chces videt dvakrat nebo nad tim premyslet.
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
Skvela klasika. Takove b-ckove akcnarny uz se bohuzel nedelaji.
Game Story (2024) (seriál)
A kde je Hobo? 7 dni a 7 noci? a dalsi skvele ceske hry.. a kde jsou mobilni hry? Tam taky cz firmy dost vladnou..
Gisaengsu: Deo Geurei (2024) (seriál)
Co me tu vadi je treba ten nesmysl ze se ty potvory nemuzou rozmnozovat. Jak chtej ovladnout svet, kdyz je jich pocet konecnej a navic ovladaj telo ktere prece casem umre vekem a oni ho nemuzou opustit. Dalsi nelogicka vec je, proc honili toho starostu. Kcemu by mu to bylo.. co muze starosta? Nic (vuci tomu ze chtej zrat lidi..) Proste ten pribeh je desne nelogickej a deravej.
Temné chvíle (2021)
Hodne zajimavy spinavy retro z Mexika. Jen ze zacatku se to dost tahne a potom uz je najednou konec.
Madam Web (2024)
Postavy dobre, pribeh stoji za prd. Nastesti to ani neni z MCU takze klid :D
Jedeme na teambuilding (2023)
Prachar a Kotek jsou proste kingy! :D 4/5
Survivor Česko & Slovensko - Série 3 (2024) (série)
Scripted as fuck. Jinak teda koukam na Voyo a zadnej problem se zvukem jsem nezaznamenal.. socky co si tu stezuji na zvukove problemy asi koukaj na nakej warez mix nahravku pres VHS z vysilani Novy v 480p..
Star Wars: Vadná várka (2021) (seriál)
Na co Dave Filoni sahne, to promeni ve zlato. Doufam ze Disney jednou nechaji udelat ho pulove epizody ktere by skvele doplnili obsah.. idealne EP 2.5 , 3.5 a potom 6.5 :)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Jen tak dal. Jen tak houst. Uz se nemuzu dockat pokracovani.