Recenze (1 372)
Black Adam (2022)
bieda veľká bieda dwayneova hviezda uhasína.
Fotr je zpátky (2021)
Tož velice fajna romanticko vianočná komédia s parádnym obsadením.
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Celkom zábavná vťahová doberačka.Ako to už chodí pri romantický komédiach býva, branica to prežila bez poškodenia.
Policajtka (2001)
Prekvapivo znesiteľné.60%
Mejdan v Las Vegas (2008)
Pred filmom bolo nepravdepodobné že by sa mi takýto film mohol páčiť .Ale stalo sa Bude to asi tým že sa zo mňa stáva starý hňup ktorému tvrdne mozog a mäkkne péro.
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizoda)
Priveľa feudálneho politikárčenia, ale v solidnom tempe a forme.No a kral chytil covid , alebo nejakú inú prahistorikú sračku.Kvápe z neho krv oko olej z môjho afta.
Samaritán (2022)
Slušná fantasy /akčná jazda, ktorá mohla kľudne mať aj kino ambície pri poladení niektorých drobností. Sly pôsobí kondične tak o 15 rov mladšie, no vyzorovo to odpovedá jeho veku.
Přes prsty (2019)
Pár dobrých hlodov sa tam rozhodne nájde, ale ako film to na mňa nie veľmi fungovalo. Scéna ako Langmaier školí kuchára ako sa krája karpäčo bola však za 100%.
Královna (2006)
Helen ako vždy výbornáNo prípeh je viac ako špekulatívny.S postojom královny plne súhlasím.Nikdy som nechápal ten humbuk okolo tej Diany. Bola mi voľná keď žila a ešte viac keď natáhla bačkory.
Rod Draka - Král Úzkého moře (2022) (epizoda)
Nebyť toho malého nápadníka pre princeznú tak tomu frcnem odpad. Tie bordelové incestné, oprcávačky stály za milú Kedveš.Núúda!!!Zatál najhorší diel.