Recenze (341)
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Odkazy na celú frančízu, jej postavy a mechaniky, krásny nintenďácky vizuál a žiadne hluché miesta. Adaptation done right.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Pár zaujímavých gore nápadov (dva) ma s nerozpísanými motiváciami a nesympatickými postavami nepresvedčia.
Ničitel Conan (1984)
Krok späť k štandardnej conanovskej jednohubke.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Kevin Smith a jeho typická komédia rokov dvetisícich.
Dogma (1999)
Film, ktorý by som chcel mať radšej. Mám tridsať a to mudrovanie o náboženstvách ma už fakt nezaujíma.
Němý Bobeš aneb Český Tarzan (1997) (divadelní záznam)
"Nuda, nuda, šeď, šeď..."
Black Adam (2022)
Prvý superhrdinský film pre ľudí s ADHD. Technicky fajn, v scenári pár dobrých pokusov, ale každé dve sekundy strih, každých desať niečo nové a žiaden soundtrack tu netrvá dlhšie ako jeden refrén. Takto si predstavujem poriadny trip na kokse.
Drive My Car (2021)
Film, ktorý je ako dlhá cesta autom. Pekný, chce sa vám pri ňom spať.
Neviditelný muž (1933)
Whale vie, že predloha tu funguje dobre, pre záporaka je dôležitý charizmatický hlas a pre diváka občasné a veľmi slušné špeciálne efekty. A pre hnidopichov prihadzuje slávnu uškriekanú ženu z hostinca.
Kabinet doktora Caligariho (1920)
Dávam 5. Pozrite si to a tešte sa na záver, ktorý veľa prekrúti a veľa vysvetlí.