Recenze (268)
K zemi hleď! (2021)
Ano božský Leo a dream team herců, satira jak vyšitá, v roce 2020/2021 i možná legendární. Něco tomu chybělo, takové nemastné neslané.
Iron Fist (2017) (seriál)
Tak takhle teda ne. Krome Daredevila a Defenders Marvel s temito serialy slapnul pekne vedle. Namety to ma, ale obsazeni hercu, hrozne natahle sceny, mizerna hudba, me to zklamalo. I pri statni karantene se daji z nudy delat lepsi veci nez cucet na tyto serie. Ach srdicko me zabolelo.
Homecoming: Film od Beyoncé (2019)
Ukazka toho jak se prodava sex(apeal). Osobni vykriky a kazani o woman empowerement od umelkyne co v drtive vetsine ukazuje zadek je jaksi mimo misu v mem svete. S hudbou a zaznemam na kameru to moc spolecnyho nesdili..
Aquaman (2018)
Marvel by to udelal lip si myslim, ale uzasna podivana na fantazii tvurcu, skoda obcas nepovedenych efektu.
Cowspiracy - Klíč k udržitelnosti (2014)
Cekala bych po kvalitnim rozhledu infa a fakt prijde xx moznosti jak situaci zlepsit a mnohem vic podrthnout informace ne ekosystemu jako takovyho ale vyhody nevyhody - farmaceutika co se cpou do zcirat, masa pumpuji vodou atd. Misto toho opet ''necekane'' propagovani veganstvi. bud vegan zachranis svet. Ja si radsi poridim zahradu a prasatko, par kurat a kravu napul se sousedem. Skoda toho..
Dvojitý agent (2011)
Uzasna hudba, trosku slabsi vykon Gera.
Escobar (2017)
Nezazivny, Javier sice dobry, ale zbytek UHO o nicem, hudba nic moc, pribeh sesekanej a bez akce.
Zlodějská partie (2009)
Nuda zalepena Banderasem a Freemanem. Ani ti dva yb me nepresvedcili abych si koupila pendrek.
Úžasňákovi 2 (2018)
Zajimavy jak se Pixar meni pod vlivem Disney. Od nebojacnych bojovniku muzskeho pohlavi k holkam co se hadaj s manzelama, propagujou girl power, ukazuji problemy v manzelstvi a muzske a zenske role, upozornuji na nadvladu stroju a technikyv dnesnim svete. Kde je stary zlaty bojovani s padouchama uz nevim.. Asi dneska deticky holt vyzaduji trosku jiny temata, prislo mi to uz prehnane.. Jack Jack byl nejpovedenejsi a to je tak vsechno.
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Jeden z mala ceskych filmu posledni dekady, kterym se pravem muze pysnit ceska kinematografie.