Recenze (409)
After: Polibek (2019)
Tento film ma doslova iritoval! Hnusne nesympatický pseudorebel, ktorý nikoho nepresvedčil, si nezískal ani mňa, lebo jeho herecký výkon je úplne pri podlahe. Holka zlatá, no sprostá. Potom soala ho do hája, no v druhej sekunde mu podľahla a naletela najplytším chalanským manévrom. Plytké klyšé, neromantické, nesympatické, hlavnému hrdinovi som od začiatku prial aby ho zrazil autobus, nech si holka môže začať pekný vzťah s niekym kto má charizmu :)
Vzduchoplavci (2019)
Tie flashbacky mi to celé pokazili. A mohlo to byť tak super! V tomto prípade sa stačilo držať úplne jednoduchého scenára v štýle úvod-jadro-záver.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Veľmi príjemný filmík blízky realite a s dobrým koncom :-)
Interstellar (2014)
Príliš pomalé a nudné na to, aby to v závere pseudo-akože-záhadne-odhalilo to, čo mi napadlo na začiatku filmu pri pohľade na knižnicovú skriňu. Žiadne prekvapenie ani s čiernpu dierou, dimenziou, časom, ani s ničím iným. Hm.
Věc: Počátek (2011)
Vpodstate priemerný film, ktorý je ťahaný k vyššiemu a kladnejšiemu hodnoteniu starým originálom. Páčia sa mi pepojenia, hlavne záver. Ale dotyčná mi strašne liezla na nervy. A chýbalo mi aj ... POZOR SPOILER! ... že keď bol zabitý posledný, vlastne sa nepotvrdilo, že bol nakazený. Možno teda umrel zbytočne. Mal tam byť aspoň náznak. no a ako pri takmer všetkých podobných filmoch, samozrejme aj tu sa postavy správajú úplne inak ako by ste sa správali vy v danej situácii :-) Zbytočne riskovali, šli s baterkou do tmy, počuli zvuk tak sa šli sami pozrieť čo to bolo :-DDD
Návrat do budoucnosti II (1989)
Tak tentokrát sa mi to opakovanie deja zdalo uz dost otravné a to šikanovanie hlavneho hrdinu ma uz akosi nebaví. inak dobré. Dufam ze na tom divokom zapade v trojke to uz bude o inom, ale asi zial nie...
Návrat do budoucnosti (1985)
Výborné a neskôr sa možno rozpíšem viac, ale teraz si sem odložím poznámku: Na konci boli v prítomnom čase dve autá. Čo sa stalo s druhým, nie je domyslené.
Na hraně zítřka (2014)
Prvé dve tretiny super, už som si želal len vedieť ako nepriateľa porazia...myslel som, že to bude zaujímavé a originálne, keď to tak fajnovučko grádovalo. No nedočkáte sa. Tma, výbuchy, hluk, tma a ešte tma. Neviete kto kde a s kým je, o čo tam ide. Začnete sa nudiť, prestane vás to všetko zaujímať. A následne to príde, avšak vám už je to jedno. Žiaden zvrat, nič originálne, len koniec. Aby bol koniec.
Zabiják & bodyguard (2017)
Nebyť toho tarantinovského humoru, ktorý sa sem popri deadpoolovských vtipoch a italianjobovom štýle vôbec nehodí, tak to mohlo byť super :/
Vetřelec: Covenant (2017)
Sériu mám rád, ale toto je slabé. Priveľmi dlhý úvod (prvá polhodina vlastne zbytočná), postavy nevýrazné takže po prvých pár mŕtvych som si len povedal "Hm, niektorí umreli, neviem ktorí z nich to boli, ale vlastne mi je to jedno". K nikomu som si totiž nevytvoril sympatie. No a o tom, že postavy sa správajú nelogicky (aj keď filmovo typicky), nemusím snáď ani písať - čokoľvek chceš preskúmať, skúmaj to v noci a iba s ručnou baterkou :D