Recenze (1 143)
Zabiják (2023)
Tohle se nedalo dokoukat. Zdejší průměrné hodnocení neodpovídající.
Star Trek II: Khanův hněv (1982)
Rozhodně o velký kus lepší než první film a to je od sebe dělí jen pár let.
Star Trek: Film (1979)
Slabé a nejde o efekty. Ale na začátku 80 let jsem z toho byl paf, když jsem to viděl na ZDF, takže by si to možná zasloužilo o jednu dvězdu navíc.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Strašná scénáristická levácká sračka. Vlastně by to mělo dostat odpad. Jediné k čemu je tohle dobré, že ordinérní publikum může Michelle Keegan navést sem -Brassic (seriál) (2019)
Agora (2009)
S ohledem na rozpočet, tvůrce a obsazení nemohu dát víc. Je to prostě slabé a historicky velmi nepřesné, resp. na hraně dezinformační.
Detektiv Grace - Série 2 (2022) (série)
Příšerný dabing, dialogy i scénář. Letos ten nejhoší britkrimi seriál, který jsem viděl.
V čísle 9 - Série 8 (2022) (série)
Vynikající sezóna.
Bosch: Odkaz - Série 2 (2023) (série)
Trapné a ubohé, zejména po stránce scénáristické a herecké.
Ještěr (2023)
Dal bych slabé čtyři hvězdičky, ale mě osobně ten střih přišel tak zvláštně rušivý, že jsem několikrát "vypadl z příběhu".
Barbie (2023)
Za těch pár minut někde okolo 70% stopáže hvězdičku nedám. Holky vy vážně nevidíte, že tohle je totálně antifeministická věc?