Recenze (854)
Oscar (1991)
Výborná komedia se Sylvestrem Stallonem, coby mafánem, co se snaží živit poctivě. Film má docela dobré herecké obsazení. A pěkné zvraty. Jedná z lepších komedii se Sylvestrem Stallonem.
Mrtvý sníh (2009)
Za scénu se srpem a kladivem ve filmu, kde běhají nazizombie o jednu hvězdu navíc. Minimalně oddechový film na noční pokoukaní.
Vojáci: Příběh z Kosova (2001) (TV film)
Nechápu tak zaporné hodnocení. Aktualně 20% na čsfd o proti 62% na imdb. Oproti jiných zde jmenováným filmům (Válečníci, Vítejte v Sarajevu, Savior nebo Harrisonovy květy) se film se sice odehráva v byválé Jugoslavii, ale v Kosovu se všemi jeho specifiky, které zde byly vcelku dobře popsany. Bohužel některá specifika stále v Kosovu jsou. Viz. lidé typu Merkam Ukai. Film dobře popisuje i problématiku zahraničních misí tohoto typu z pohledu vojáků. Není to až tak špatný film. I když je zde znát televiznost a země původu - Itálie. Zajimavá je i postava Radeho.
Nevinná krev (1992)
Anne Parillaud zde zářila, jako hodná upírka, sice mafiány likvidovala bez soudu. I když na druhou oni většinou smilnili, takže přesto, že nejspíš byli římští katolíci, tak porušili desatero. Škoda, že v roce 1992, kdy film vznikl se upírka Marie neobjevila v Československu, měla by tu hodně práce.
Sador, vládce vesmíru (1980)
Sedm statečných ve vesmíru!;-) I když nevím, jestli počet sedm je přesný!;-)
Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky (1967)
V tomto filmu si malou roličku zahrál můj otec. Zaplaval si v šatech v bazénu!;-)
Resident Evil: Afterlife (2010)
Slabší čtyrka, ale čtyrka. Ona je to nakonec i čtyrka série. Škoda, že nebude svět plný Alicí, i když nikdy neříkej nikdy. Wentworth Miller se objevil v kuriózní roli, vzhledem ke svému působení v Prison Break. Trochu tam sice byl namixovan matrix. Asi jeden z filmů, ke kterému se hodí 3D.
Návrat do budoucnosti (1985)
Nostalgický, krasný a zabavný film. První film velmi pěkné trilogie. Hezký herecký obsazeno, dobrý humor.
Človíček (2006)
Hezký krátký film, který pobaví, závěr jsem tušil od určité části. Věta: hledám maminku a scéna s ní spojená mne slušně pobavila. Film rovněž působí, jako reklama na krásu Dánek.
Na veliké řece (1977)
Toto je souhrnný komentář ke všem třem minifilmům trilogie. Štroch psal své příběhy pěkně a Jan Schmidt se musel hodně snažil, aby je v době kdy neexistovaly speciální efekty. Myslím, že se mu to na československé podmínky nedařilo špatně. proto dávám celkově za 4.