Recenze (106)
Pokrevní pouto (2013)
Za mě hodně dobrý film. Trošku delší, ale nenašla jsem v něm vyloženě zbytečné scény. Děj měl hlavu a patu. Nudou a zívačkou bych ho určitě nenazvala.
Helter Skelter: Příběh Mansonovy sekty (2020) (seriál)
Za mě jednoznačně výborný dokument. Na rozdíl od první recenze oceňuji, vzhledem k času, který od zločinu uplynul, popis doby a událostí. Nové generace pak lépe pochopí všechny souvislosti a náladu ve společnosti, které ke zločinu vedly.
Tajemní trpaslíci (2015) (TV film)
Miluji ruské dokumenty. Mám podezření, že se ruským vědcům dostal do ruky komiks z ábíčka Kruanova dobrodružství a Příchod bohů. Zbytek blábolů, které v dokumentu zazněly, už chlapci vymysleli třímajíc v ruce stakan Stolichnaye.
Dokonalé dítě (2007) (TV film)
Tak hrozné jak jsem čekala to nebylo. Jsou horší výtvory a s lepším hodnocením. Námět dobrý, herecké výkony ucházející, ale konec odfláknutý. Tam šlo ještě vymyslet zápletek… Škoda.
Experiment Philadelphia (2012) (TV film)
Nedám ani hvězdu za scénář nebo nápad jako jiní. Čiré zoufalství.
Jan Žižka (2022)
Dobře se na to koukalo, ale v ději jsem se od začátku ztrácela, až jsem se na konci ztratila úplně.
Kvíz Jaromíra Soukupa (2023) (pořad)
Kdo tohle může dobrovolně absolvovat? Ztroskotanci ze sociálně vyloučené lokality?
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Cómo te llamas? Otra vez, por favor, y despacio. Que de lebo? Parodie na jihoamerickou telenovelu může začít. Nebýt mé neodbytné sestry, ani by mne nenapadlo to zapnout. Pomsta bude sladká.
Ať žije republika (1965)
Omlouvám se tvůrcům i nadšeným divákům, ale tohle opravdu není film pro mě.
Zabijáci v Čechách (2018) (seriál)
To zpracování je otřesné. Když někdo působivě popisuje děj, vypadá to jinak. Pan Kloubek je toporný vypravěč, mluví mimo kameru, která ho často zabírá zespodu. Vypadá to jak dílo kroužku amatérských filmařů ze základní školy.