Recenze (127)
Spartakus (2010) (seriál)
Úžasná podívaná ...
Líbáš jako Bůh (2009)
Jeden z nejlepších českých filmů. Gratuluji paní Poledňákové !
Mravenčí polepšovna (2006)
Animovaný film AUTA se mi líbil víc, ale ani tento kousek není špatný.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Zřejmě jsem od tohoto filmu, se skvělým hereckým obsazením, očekávala víc. Velmi mě zklamal.
Antonie (2001) (TV film)
Příjemný dvoudílný německý romantický film.
Do útoku (1987)
Jeden z prvních filmů, které jsem si pořídila na videokazetě. Takže mám k tomuto filmu trošku nostalgický vztah. Jinak se mi líbí, i když v něm nejde o žádné vyjímečné herecké výkony. Prostě pohodové koukání.
Špinavej Joe (2001)
Nepříliš povedená komedie. Myslím, že vícekrát už ji vidět nemusím.
Titáni (2000) (seriál)
Klasický americký seriál se známými hvězdičkami z podobných amerických seriálů nic nového pod sluncem.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Než-li jsem se ponořila do dílu Dvě věže, pustila jsem si Společenstvo prstenů, abych si připomněla předchozí děj. Pokud budu porovnávat, tak první díl byl pro mě daleko poutavější. V druhém dílu je sice mnohem víc velkolepých akčních momentů, ale i víc pohádkových motivů ( chodící a mluvící stromy, apod. ). Jako velmi zdařilá postava mi připadal Glum, ten tedy neměl chybu.
Na pokraji smrti (2002)
Dle komentářů ostatních hodnotících vidím, že asi nepatřím k náročným divákům. Mně se tento film líbil. Pravdou je, že se Seagalem jsou i jiné a lepší.