Resident Evil: Lék

• USA Resident Evil

Epizody(8)

Skoro tři desetiletí po objevu viru T dojde k epidemii, která odhalí temná tajemství Umbrella Corporation. (Netflix)

Recenze (147)

bozka10

Totálne nefunkčná paodnož značky Resident evil, ktorá neprináša okrem raw-vega,LGBT,africko teenegerského sociálne dramatického výplachu absolútne nič nové.O horore tu nemôže byť ani reč, scény so zombie by sa dali v celom tomto paškvile rátať na sekundy a monštrá na troch prstoch vrátane úplne otrasnej dúhovo rozprávkovej husenice, ktorá evokuje skôr pobavenie ako creepy monštrum.Velmi slabá RE: posledná kapitola pri tomto hnuse vyznieva ako hororový klenot.Otrasný casting, otrasný príbeh, nulové napätie, nulová atmosféra, veľmi amatérky podaná sračka, ktorá dehonestuje značku RE.Silno to líže odpad. ()

Marceloo

Vedec Albert Wesker sa so svojimi dcérami presťahuje do nového domu v komunite New Raccoon City. Umbrella Corporation tu pracuje na novej droge s názvom Joy, ale ich ozajstné plány sú omnoho temnejšie. - Resident Evil považujem za jednu z najpreceňovanejších hororových sérií a jej kultový status mi bol vždy záhadou, ale oproti tomuto je asi každý jeden diel klenotom. Toto je tak nezmyselná zlátanina, že sa to ťažko popisuje. Jediné, čo sa tu dá pochváliť, je vizuálne prevedenie a silné herecké výkony, ale aj keď sa herci snažia hrať naplno, scenár jednoducho neumožňuje, aby z toho vzniklo niečo zaujímavé. Nedotknutelnosť hlavnej postavy je miestami až úsmevná a jej motivácia je úplne debilná (dcéra, ktorá o ňu absolútne nejaví záujem). Dopozerať sa to dá. Teda pokial pri tom budete robiť ďalších desať vecí a občas si spomeniete, že vám na obrazovke beží epizóda seriálu. ()

DJ_bart

ach jo, prokletí videoherních adaptací pokračuje a pro franšízu Resident Evil to už platí nejmíň trojnásob – viz. sice blbá ale relativně zábavná tetralogie s Millou Jovovich (ne, poslední dva díly fakt nepočítám), nicneříkající japonský animákyposlední celovečerák – protože tahle kultovní série se snad nikdy nedočká kvalitního zadaptování na filmový plátno či televizní obrazovky alá Planeta Terror.... ale jako nenáročný brakový zombie horor na večerní binge-watching ujde. Ta částečná teenage stylizace tomu fakt nesedí. Každopádně já stále čekám na to kdy se objeví Mr. X 🗿 ()

NiWi

Tohle je nejen jednou z nejhorších (volných) herních adaptací, ale také jedním z nejhorších seriálů od Netflixu poslední doby. Tento projekt má zkrátka tolik nedostatků, až je mi herců v něm skoro líto, protože ti jsou jednou ze světlých stránek (ne však vždy). Sem tam je nějaká sekvence zajímavá, sem tam se objeví náznak napětí nebo dramatičnosti, a sem tam to zkrátka a dobře ujde. Bohužel tyto drobnosti nevyrovnají nezajímavý a špatný scénář, nelogicky zametající se všemi dějovými zvraty a postavami, které nutí odříkávat umělé dialogy dokola a dokola, a spoustu dalších produkčních nedostatků. Stejně jako Welcome to the Raccon City, i zde musím bolestivě konstatovat, že tento projekt nestojí za čas strávený u něj. Pokud doufáte ve slušný zombie seriál, koukněte se na The Walking Dead. Pokud jste fanoušek herní série, od seriálu Resident Evil: Lék utíkejte a neotáčejte se. Ať se tento počin snažil být čímkoliv, rozhodně to není Resident Evil. Více ZDE ()

Shaddy1

To je ale breku - není to Resident Evil, hrajou tam lesby, je to nuda, není to pořádná zombie akce, špatná technická stránka, hrozné herecké výkony...fuck it. Já si to užil, převážně tu depresivní beznaději, která byla cítit v každém dílu. Hlavní herecké duo je úplně ok, Bert Wesker válí a celkově mi to přišlo dost dobré (akční scéna v bunkru byla skvělá). Těším se na další sérii. ()

Zajímavosti (21)

• Obří zmutovaný červ, který se objeví v budoucí časové lince, je velmi podobný červímu bossovi Gravediggerovi ze hry „Resident Evil 3“. (LUKICKK)