Poslední dny na Marsu

• Velká Británie The Last Days on Mars (více)

Měl to být poslední den jejich mise na Marsu, jenže poté, co se jeden ze členů týmu vydá na neschválenou expedici, to možná bude i poslední den jejich života... (Czexx)

Recenze (379)

Gimli

Slibně se rozvíjející příběh zpočátku vzbuzoval dojem, že půjde o realistické ztvárnění objevu života na Marsu a nastínění s tím spojených potenciálních potíží a nebezpečí. Bohužel se toto nekonalo a dostalo se nám další z řady zombie vyvražďovaček, kterých jsme už viděli spoustu a které nijak nevybočují z průměrného davu. Tento film bohužel ani nemá ambici vybočit, jenom se tak zpočátku tváří. Velké zklamání! ()

T2

Rozpočet £7miliónovTržby USA $24,084Tržby Celosvetovo $186,000▐ nízkorozpočtvoka ktorá je technicky celkom zvládnutá či už triky alebo čo sa to týka prostredia kozmonautov, pracovných buniek, laboratórii, či prevozných transporterov - roverov, príbeh ale dopadne dosť béčkovo jednoduchá likvidačná záplatka, ktorá mohla aspoň viac bazírovať na atmosfére či napätí, taktiež postavy moc nenadchnú svojou povrchnosťou, len čistý priemer /50%/ ()

S.Quentin QUALE

Mám seriózní obavu, že v letošní sci-fi náloži se tento kousek spolehlivě ztratí, což mě ale vůbec netankuje, protože podobně na tom bude i třeba taková Europa Report, kterou mi to hodně připomnělo a která byť je podle mě trošku namakanější na vizuál, tak výsledná kvalita je s tímto celkem srovnatelná. On tohle je totiž míň filozofický film, který kloubí slušně zpracovaný minikoloniálně-výzkumnický život na Marsu s jednoduchou hororovou alien sajrat zápletkou. Jo, celkem klišé, ale co, já to mám rád, moc podobného se netočí, bavilo mě to, takže s lehoučkým nadhledem dávám bez výčitek slabší čtverec. 75% ()

Gilmour93

Zombie na Marsu. Návrh na možný distribuční název je zároveň i vyčerpávajícím popisem obsahu (i přes občasná filozofická skoro-dilemata a obnažování charakterů v krizových situacích). Nejen znalým direktivy: „Nikdy si nezahrávej s něčím, co má víc zubů než celá Addamsova rodina.“ musí být brzy jasné, že tuhle ohranou misi z Komunistické planety mohou zachránit jedině Liev Schreiber a soundtrack - po ostatních členech štábu si pak klidně může zkusit robotické vozítko Curiosity couvání.. ()

SaNcHeZ_cz

Liev Schreiber a jeho Horizont událostí střihlý Vetřelci? Není to zase tak špatné, jak by se mohlo zdát. Svůj hororový potenciál sice snímek nezvládá využít naplno, avšak v rámci mezí béčkového sci fi, ve kterém proteče trochu té krve, funguje obstojně. Během hodiny a půl, kterou ve společnosti Posledních dní na Marsu strávíte, se vám dostane solidní režie, slaboučký scénář, stereotypní postavy a docela solidní obsazení. U tohoto filmu platí více než jinde, že volba je jen na vás. Jen nečekejte zázraky. [55%] ()

• Romola Garai je velká milovnice sci-fi žánru, avšak průběh natáčení okomentovala: "Nošení skafandru je stejné jako nosit korzet. Je to stejně nepříjemné." (Dr Lizal)