Recenze (2 037)
Vražda v Orient expresu (1974)
Málokdy se stane, že mě tak strašně serou skoro všechny postavy. A zřejmě nejvíc ze všech ta hlavní. A co už vůbec nechápu je ten Oscar.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
"Kolik jich je?" - "Dva." - "DVA??!!" - "Jsou to yankeeyové, pane..."
Válka světů 2: Další vlna (2008)
No jako co si budem povídat - už jsem viděl daleko horší kundárny. Tady jsou aspoň vesmírný scény docela roztomile barevný, jak z nějakýho Wing Commandera nebo podobný hry. Hvězdičku navíc za to, že trikové záběry občas trvají i déle než obligátní jednu vteřinu.
Váleční ptáci (2008) (TV film)
A aby bylo ještě hůř, tohle šlo v televizi hned po Memphis Belle... horoucí hovna!
Operace Delta Force II (1998) (TV film)
Zase vykradené ponorkové záběry z Rudého Října, ach jo...
Air Force One: Poslední let (2012)
Tvůrci tohohle by měli strávit zbytek života sedíc přikovaní v žumpě. Hlavou dolů.
Nezlobte dědečka (1934)
"A to víte že ty děti umřely? Vzala je bóra. Zbyly po nich jenom penály."
Metanol (2018) (TV film)
Velmi dobře natočené jak po režijní, tak herecké (jak známí, tak neznámí herci), ale i technické (dobrá kamera, hudba). Zvlášť ten herec, co hrál "Sýkoru" (majitele firmy na ostřikovací směsi) byl hodně nechutný. Jo a ještě jednu věc bych dodal: Spáčilová je kráva. Děkuji za pozornost a jdu si dát radši jenom pivo.
Riddick (2013)
Nenadchne neurazí. V podstatě tu ale není nic, co bych neviděl v nějaké podobě jinde, nic zapamatováníhodného.
Supernova (2000)
Začátek se skokem je pěkný, ale pak už film nemá vůbec, ale lautr vůbec co nabídnout.