Recenze (165)
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Přiznávám, že jsem tomuto tajemnem nabitému seriálu podlehl. Ta mysteriózní atmosféra a záhadami nabitý děj mne dostala. Kdo by čekal, co dokáže záhadná a mystická vražda studentky Laury udělat s jedním malým městečkem někde v amerických horách a co dokáže udělat také s diváky. A ani ty sovy nejsou tím, čím se zdají být.
Po právu (2006) (seriál)
Výborný dramatický seriál o zachraňování nespravedlivě odsouzených. Škoda, že to mělo jen 13 dílů.
Krotitelé duchů (1984)
Pro mne v kině tehdy zážitek (možná to bylo trochu tím věkem). Vtipné, zábavné a originální, Bill Murray skvělý jako vždy.
Alias (2001) (seriál)
Alias je prostě seriálem Jennifer Garner, ženy mnoha tváří. Jako agentka bojující proti mezinárodním zločineckým syndikátům je fakt k sežrání.
Temné vody (2005)
Solidní duchařina udržující si napětí po celý film. Prostředí pošmourného městského sídliště by bylo dost depresivním místem i bez těch fleků na stropě. Dle mého pohodnocený film, určitě by si na CSFD zasloužil min. 60%.
Horizont události (1997)
Náhodou jsem se na tom tehdy ocitnul v kině a musím říct, že jsem od té doby kvalitnější vesmírnou vyvražďovačku neviděl. Temná atmosféra je vynikající, cítil jsem ten vesmírný chlad až v kostech. Peklo nehledejte na Zemi, ani pod zemí, ale až v dalekém černém vesmíru za horizontem události.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Kdo nemá rád fantasy, tomu se mohla zdát trilogie Lord of the Rings nudná a zdlouhavá. Já ale patřím k milovníkům toho světa plného dobrodružství, ve kterém žije Frodo Pytlík. Tu sběratelskou edici s prodlouženými verzemi všech 3 dílů jsem prostě musel mít a také ji doma mám. Je neskutečným požitkem si v klidu pustit všechny 3 díly hned po sobě.
Výkupné (1996)
Solidní thriller, ale .... ! Film byl na můj vkus zbytečně dlouhý s úplnou absencí gradace, spoustu zbytečných scén (zabíjáků napětí), které drobily děj, bych vystříhal. Gibson si odvedl svoje, ale pro mne to bylo na 4* málo.
Znamení (2002)
Temný a děsivý začátek Shyamalan následně utopí v nudě, aby děj vygradoval v akční a mystické finále. Bez sekvencí (alobal na hlavě, sledování mimozemšťanů v televizi apod.), které ničí veškerou atmosféru a napětí, bych dal i plný počet.
Nebezpečná rychlost (1994)
Jan de Bont se opravdu předvedl a pro mne to tenkrát byla akční pecka roku. Skákající autobus jsem mu proto prominul.