Recenze (26)
Rambo: Poslední krev (2019)
Hned po filmu jsem si musel skočit na krvavej steak :-)
Logan: Wolverine (2017)
Nálepka "mládeži nepřístupno" tomu dodala šťávu... nebo spíš šťávu s příchutí krve... ty drápky nemají chybu...
Buchty a klobásy (2016)
V době psaní tohoto komentáře měl film hodnocení 69%, to už jen podtrhuje zvrhlost snímku touto poslední třešničkou... film nemá meze a pokud máte pocit, že není tak zvrhlý, jak říkali kamarádi a kamarádky, počkejte si na ten závěr... mám z něj smíšené pocity a myslím, že nemá smysl psát nějaké recenze, buď divák tento druh humoru žere a bude se bavit jak nikdy, nebo na to bude čumět jak vyoraná myš a nechápat, co v tom kině dělá...Já jsem asi spíš ta druhá varianta, i tak jsem něco vtipného objevil, ale žádná topová kinematografie to urcitě není...
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Při tak dlouhé stopáži se i velký nachos s litrovou colou stává vlastně malým občerstvením a to není vždy dobré. Bylo tam hodně slabších míst, které mi nic neříkaly a nudily mě, jednoduše bych je přetočil. Hlavního záporáka řadím mezi komiky a i když to zahrál dobře, neseděl mi v postavě, kterou ztvárňoval. Jinak Batmanův kostým je podle mě nejlepší, který kdy měl, je prostě brutální. Když ten mix postřehů dám dohromady, jedná se o solidní akční záležitost, které chybí trocha toho vtipu a vůbec, něco podobného jsem už někde viděl...nic výjimečného a stačí vidět jednou.
Kurýr: Restart (2015)
S8 za skoro 4 míče neujede starýmu Renaultu, Fordu, Peugeotu...ani s doktorátem si nebudete schopni udělat kafe... prostitutky strčí kdejakýho hackera do kapsy...jakmile motorka najede na mokrou silnici, okamžitě padá na bok... a spousta jiných blbostí jsem se tu dozvěděl...krom toho juniora fotřík zastínil, lišák jeden.
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Ku*va nebaví mě to a chci přepnout dál a neřekl bych, že to je účelem. Kdyby ano, dávám za five. Třeba se k tomu ještě omylem dostanu a kvalita se zlepší.
Terminator Genisys (2015)
Film je na 2 stars, ale Arnold je za další 2, takže celkem 4 hvězdy. Přesto je to zbytečně komplikovaný a některý ty efekty extrémně domrvený...vizuální krása, ale fyzika tu dostává hodně na prdel.
Pohřben zaživa (2010)
Mrzí mě to Paule, moc mě to mrzí, ale víc jak 2 hvězdičky ti nedám... bylo to takové klaustrofobní a fádní a přes 90 minut v rakvi? To prostě nejde se na to koukat...divím se, že tomu dávám až 2 hvězdy, protože z takového hovna uplést bič nedokáže každý.
Blbec k večeři (1998)
To je blbec to snad není možný... závěr neměl chybu :-D
The Far Cry Experience (2012) (seriál)
Začátek trochu slabší, ale jak se rozjel Vaas, jako kdybych byl zpátky ve hře... ty jeho hlášky a herecký výkon nemají chybu..."He is so sentimental... like a pussy you know"