Oblíbení režiséři (10)
Steven Spielberg
Nejlepší filmy:
Schindlerův seznam (1993)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Guy Ritchie
Nejlepší filmy:
Podfu(c)k (2000)
Sbal prachy a vypadni (1998)
Gentlemani (2019)
Baz Luhrmann
Nejlepší filmy:
Moulin Rouge (2001)
The Get Down (2016) (seriál)
Elvis (2022)
Lost jsou jeden z nejlpeších seriálů, co jsem kdy viděla. Mission: Impossible se mi líbí pouze třetí díl a to hodně. No a Star Trek, to je prostě boží film. Seriál opravdu nemusim, ale ten film je sci-fi komedie, ale ne parodie a to se mi líbí.
Quentin Tarantino
Nejlepší filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nespoutaný Django (2012)
Hanebný pancharti (2009)
Talentovaný pan Ripley, Návrat do Cold Mountain a hlavně Anglický pacient. Filmy, na které se můžu podívat podruhé i potřetí. Skvěle obsazené, se silnými příběhy, zasazené do zajímavých prostředí a do různých historických etap. Je mi líto, že už žádný nový film od Anthony Minghelly neuvidím :-(
Matthew Vaughn
Nejlepší filmy:
X-Men: První třída (2011)
Hvězdný prach (2007)
Kingsman: Tajná služba (2014)
David Fincher
Nejlepší filmy:
Sedm (1995)
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilace)
Aerosmith: Big Ones You Can Look at (1994) (hudební videoklip)
Danny Boyle
Nejlepší filmy:
Frankenstein (2011) (divadelní záznam)
Trainspotting (1996)
Milionář z chatrče (2008)
Taika Waititi
Nejlepší filmy:
Thor: Ragnarok (2017)
Králíček Jojo (2019)
Co děláme v temnotách (2014)