Recenze (258)
Lupin (2021) (seriál)
velmi dobré
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
přesně o to rychle skočit tam kde je nám lépe, ale život je o tom, že si musíme prolézt všemi možnými srač....... aby jsme pochopili v čem je štěstí ukryto. Ten film ve zkratce ukázal, že spěcháme do rakve atd, Tak zítra zajeďte k rodičům a řekněte jim, že je máte rádi. V podstatě na to furt čekají....
Dolittle (2020)
No jistě, dát plný počet hvězdiček je zavádějící, ale dávám to proto, že filmů na které mohu vzít děti 8, 14 a taky se u toho zabavít je tak zoufale málo, že si to ty hvězdy zaslouží, nenudili jsme se celých 100 minut a budu-li hledat umění půjdu do jiné kategorie než rodinný film.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Jednoznacne skvely film. Nejsem zadny filmovy expert ani radoby filmovy kritik onanista. Proste jen vnimam film jako celek a tento kousek je vyvazeny porce stupidnosti je minimalni oproti jinym hodnotam.
Záhada hlavolamu (1993)
Fantastické exteriéry, trochu přidušená dějová linie a šílená hudba, ale za ty exteriéry bych dal skoro až 5 hvěd
November Man (2014)
Velmi slušně udělaný film. Decentně podhodnocený, ale rozhodně mě nenudil.
Maminčin zámek (1990)
Všechno krásné a bezsstarostné je želbohu prchavé a rychlé jak bublinky z šampáňa.
Marvinův pokoj (1996)
jeden z filmů, který se dokáže sáhnout hlouběji do duše minimálními prostředky a příběhem, který se odehrává denně na všech koncích světa...
Prasátko Peppa (2004) (seriál)
Zábavné, vtipné a poučné. Nechapu jak to nějaký pitomec v dlouhém sebeukájecím komentáři muže přirovnávat k Teletubbies. Viděl jsem všechny díly. ,, jsem expert na Prasátko Pepa.."
Američan (2010)
Rozhedně nadprůměrný film, dost chytrý a napínavý a navíc na Castel del Monte mám ty nejlepší vzpomínky, nějaký čas jsem tam taky byl