Recenze (805)
Stopař (1986)
Skoro do samotného konce to má neskutečný háv nepředvídatelnosti a příběh vyvolává tolik otázek, že vás jednoduše pohltí a čeká do samotného finále, kdy se konečně dozvíte, jak to vše tedy vlastně je a bylo. Nu a to se nestalo. Finále jak z jiného filmu, kde jsme se z creepy atmosféry stopaře dostali do akčního snímku.
Hrůza na jevišti (1987)
Zajímavý italský slasher, který se snaží být originální, ale moment překvapení chybí a to je u takových filmů potřeba. Místy jsem se i zasmál, což nebylo určitě cílem. Jinak ale fajn jednohubka, která má krátkou stopáž.
Mandalorian (2019) (seriál)
1. - 3. série - 90 % Mám čerstvě po třetí sérii a musím uznat, že jsem stále nadšený. Naposledy, pokud nepočítáme původní filmy a prequely, jsem byl obdobně nadšen z Andoru, který měl sice jinou dynamiku a tempo, přesto oba dva seriály mi zase připomněly, proč SW svět mám rád a nevzdal jsem to s ním. Manda a prcka jsem si hned oblíbil. Má to asi vše, co bych si od příběhu s nájemným lovcem představoval a rád si další série nechám líbit.
Světlo a stíny (2021) (seriál)
Tak jsem u začátku druhé série zjistil, že se seriál ukončil. Tím pádem nemá smysl pokračovat dál. Alespoň mohu ohodnotit sérii první (za mě - 50 %), která mě sice "zaháčkovala" tak, abych ji zhlédl celou, ale k druhé sérii jsem si hledal dlouho cestu a přemlouval jsem se, abych ji vůbec rozkoukal. No, nemělo to smysl a asi se nedivím, že to Netflix ukončil. Trochu látku lépe zpracovat a bylo by to jistě uspěšnější, protože ten fantasy svět je vcelku zajímavý.
Flash (2023)
Neurazí, ale také nenadchne. Příběhově fajn průměr, ale ty efekty. Hrát takovou hru, tak řeknu, že je skvěle udělaná (a to jsem možná nějaké hry teď urazil), ale na film, to jednoduše jako hra vypadá dobře. Vážně nepovedené v rámci digitálního bordelu. Ezru moc jako herce nemusím, ale tady mi kupodivu nevadil a interakci s jeho osobou z jiného vesmíru jsem si docela i užíval. Jen Michael Keaton si zasloužil lepší comeback než v takové slátanině.
King Kong žije (1986)
Ona to dvojka doopravdy nefunguje, jak jsem se obával. Možná mám někde v paměti, že jako malého mě to bavilo, ale kdo ví, jestli si to nepletu s jinou opicí.
Hrozba smrti (2024)
Neznat původní osmdesátkový film, tak možná mě to baví víc, ale remake (jak vlastně velmi často se stává) se moc nepovedl. Jakeovi, i když čest tomu, jak se vysekal, jsem roli drsňáka nevěřil. Bylo až moc vidět, jak si vypomáhají efekty a u těch bitek tělo na tělo to nepůsobilo zrovna moc dobře. Očekávání byla, zklamání se ale dostavilo.
Duna: Část druhá (2024)
Bez pochyb velkofilm, který jsem rád zhlédnul v kině. Přesto s rozporuplnými pocity a ne s takový potěšením, jako v případě dílu prvního. A vlastně to neumím vysvětlit.
Zaklínač (2019) (seriál)
1.série - 3. série 100 % Přiznám se, že jsem knihy četl tak dávno, že ani nevím, zda se seriál drží přesně dle předlohy. Hry jsem nikdy nehrál. Tím pádem si užívám seriál jako samostatně stojící piliří a mě to jednoduše neskutečně baví. Henry se do role Zaklínače skvěle hodí a ani jednu epizodu jsem se nenudil. Škoda, že do další série vstoupíme s přeobsazením...
Dokonalý únik (2009)
Téma, které mě vždy baví, ale zde mi nějak nesedlo. Možná díky postavám, nebo až moc velkým zvratům, které nebyly domyšlené...těžko říci.