Recenze (2 094)
2012: Soudný den (2008)
Odpad je slabý výraz !
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Ano - hlasování bylo přes vypínače :) , to byly manévry na dispečinku !, to byla interakční zábava ! seriál nic moc , já Pepu Dvořáka nemusím.
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Byl to maras.
Katedrála o třech dějstvích (1994) (TV film)
Kdo chce zapalovat, musí hořet ! Chytla jsem od Z.Mahlera , člověka renesančních kvalit.
Poslední týden (2008)
Překrásná roadmovie. Pro mě dokonalá. O vážných věcech jednoduše, prostě, s laskavým humorem, navrch panenská příroda a perfektní hudba.
Vášeň a cit (2007)
Fakt zklamání, promarněná šance.
Soudný den (2008)
Nekonzistentní, nelogické - zkátka pejskův dort: a dáme tam ještě to, a to by bylo tež dobré, jéé a to by byl nářez !........., jediný profi výkon podala hlavní hrdinka, zbytek se kolem ní ochotnicky motá. Stačil krok a mohla to být dobrá parodie. Souhlas AngelAngie, POMO,Shadwell,T2.
Welcome (2009)
Orwell 2009 ?! Francie !!?? I ty, Brute? Smutek nad vším.... Souhlas Dan.
Herkules (1995) (seriál)
Á tak k odpolední svačince dobrý .Báje a bajky po americku, co už.
Cikáni jdou do nebe (1975)
Je to hudba, co vás dostane.