Recenze (789)
Symptom Pandorum (2009)
Ze začátku mě to moc nevzalo ale postupem času to trochu nabralo na obrátkách a pobavilo mě to..jen jsem nepochopil tu přeměnu Paytona na Galla ale to je asi jedno..příšerky byly hodně podobné těm z Pádu do tmy,asi nějací příbuzní...zkrátka 80%
Hellboy (2004)
pecka,Hellboy hláškuje o106...taky se mi líbil úžasný dabing Pavla Rímského!!
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
krapet ujetý ale jinak mazec jak prase :-)))))
Lesní duch (1981)
Tak takovou noc v opuštěné lesní chatě bych fakt zažít nechtěl..krásný krvavý zážitek...paráda
Ronja, dcera loupežníka (1984)
moc se mi to líbilo,i teď skoro po 15 letech...těšil jsem se na ty malé,roztomilé skřítky(ti jediní mi utkvěli v hlavě jako památka z dětství)...
Nezvratný osud (2000)
bylo to dobrý,udrželo mě to v napětí po celou dobu..hodně zajímavé způsoby odejití ze světa,hlavně teda u Billyho...divné ale bylo že ty fízlové vždycky věděli kam maji jet,byli prostě vždy na místě činu...Ali Larter(Clear) se mi ale líbila nejvíc...jo a taky "Stifler"v pro mě drobet neobvyklé roli,takové vážné ale ono ani tohle neni komedie...zatím po Final destination 2 je tohle nejlepší díl,ještě jsem neviděl trojku..
Bubliňák (2001)
je fakt že děj je šílenej,ztřeštěnej a ještě kdovíjakej ale když se chci jednoduše pobavit a nechtít přemýšlet nad tím či oním,tak si pustim tenhle film,páč ten je na to jak dělanej.....nejlepší byl ten ten chlápek na zastávce..co tam vůbec dělal,prodával lístky nebo jen poskytoval informace o jízdním řádu.?..pro mě-80%...
Kuky se vrací (2010)
mě se to prostě líbilo,možná i díky slabosti pro hlas Zdeňka Svěráka...."máte blbou srst" :-)
2012 (2009)
efekty jsou fakt peckový,dominuje Yellowstonský supervulkán-paráda.krásný "déšt´"fireballů...ale byl to na můj vkus až příliš předvídatelný děj ...prostě 60%,víc ani chlup....
Návrat do budoucnosti II (1989)
líbil by se mi ten Sportovní almanach :-)))