Recenze (342)
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
Prostě bordel, korupce, chci volby :D
Rebelka (2012)
Klišé, klišé a zase klišé, ale stejně se mi to líbilo. Akorát teda nevidím jednoznačné poučení z tohoto animáku.. jako že matka má vždycky pravdu?, a nebo to bylo o vztahu matka x dcera? tak to bych nemoh pochopit nikdy.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Prostě když chci přestat chodit do fitka, tak si todle pustím a zase musím cvičit. Motivační film, kterej je jedno velký klišé, ale na mě funguje.
Návrat do Cold Mountain (2003)
****+. Válka je prostě "mrak co zahajil krajinu- způsobili to muži, stojí v dešti a křičí doprdele ono prší", zde je to ztvárněný i z druhého pohledu - žen co jsou doma. Bylo to delší než bych chtěl, ale ten konec stál za to - protrpět se k němu.
Miluj mě, prosím (2004)
Nic na co bych si vzpomněl, ale na závěr byla slzička, takže se mi to líbilo ;)
Chyťte doktora (2007)
Dal bych to to televize v prime timu a moh by to být hit český televizorografie. Na filmový snímek nic převratnýho, ale ani propadák.
Donnie Darko (2001)
Jako jo, dobrý, baví to, nutí to přemejšlet, butterfly effect, haluce stavy, bláznivá babka. Jenomže já sem si to všechno nedokázal spojit dohromady. A hlavně mi utek závěr. Sice mi je jasný, že to letadlo padá, on našel díru do minulosti, ale sakra JAK a PROČ? ta díra je někde v nebi, jak by se tam moh dostat dřív než letadlo, jak moh vědět kde je? PROČ zůstal v tý posteli a chtěl umřit? možná moc přemýšlím, ale mám radši filmy ve kterých je jasno.
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
trojka se od hlášek dostala spíše k video vtipům, ale stále baví! . Stále jede ve stejném kabátě a stále baví.
Billy Elliot (2000)
dvě rozhraní... když něco chceš, tak to dělej. ... mám za syna teplouše, génia, nebo oboje ? zajímavý film.
Rekonstrukce (2010)
na film to nemá, ale vystihuje ho to, doplňuje ho to, je to pohodový.