Recenze (195)
Úsvit mrtvých (1978)
Původní Romerův "Ústvit mrtvých". Povedenou atmosféru a samozřejmě originalitu mu upírat rozhodně nelze, zejména začátek se vydařil. Poté se to trošku vleklo a kratší stopáž by prospěla. Lepší průměr, Snyderův remake mě prostě po všech stránkách bavil více.
Magnolia (1999)
I přes úctyhodnou tříhodinovou stopáž film vůbec nenudil, žádná hluchá místa, výborně zvládnuté. Magnolia je zajímavý mix příběhů lidí (a vlastně i žab ;o), které spolu více či méně souvisí. PTA prostě umí. Frogs are falling from the sky.
Fargo (1996)
Úžasná atmosféra, scénář, režie, herci, prostředí - nemám tomu co vytknout. Fargo je prostě výborný film. Co víc dodat? Well, I'm pretty sure they do, but I can't read the serial numbers here...
Černobílá spravedlnost (2017)
Asi jsem od Detroitu čekal moc. Přemrštěná stopáž, nudné zpracování, špatná režie a hlavně přehnaná politická korektnost. Nikdy více.
Hříšné noci (1997)
Skvěle napsané, zrežírované a zahrané, úžasná atmosféra a výborný soundtrack. I přes dlouhou stopáž jsem se neměl šanci nudit. Zkrátka masterpiece.
Revolver (2005)
Po Ritchieho peckách jako Lock Stock a Snatch je Revolver sice slabší a chápu, že od cca poloviny nemusel sednout každému (trošku Fincher/Lynch styl). Jedná se ale o povedený a zde i podhodnocený snímek. 4*-
Temná věž (1987)
Opět nechápu zdejší hodnocení, dle mě skvělý thriller s podařenou hororovou atmosférou o věžáku v Barceloně, se kterým něco není v pořádku. :)
Loganovi parťáci (2017)
Jednoduchá oddychová heistovka "na jedno použití". Čekal jsem trošku více vtipu a kratší stopáž by též nezaškodila, prostě průměr. Ale stále zábavnější, než Ocean's Eleven. ;o)
Mob City (2013) (seriál)
Noirový seriál se skvělou atmosférou a hudebním podbarvením v hlavní roli se Shanem z Walking Dead. :) Podle mě škoda, že Mob City nepokračovalo dál, našlápnuto to mělo slušně.
Vice Squad (1982)
Vice Squad, povedená, drsná a hlavně u nás nepříliš známá (což je dle mě škoda) 80's kriminálka se vším všudy.