Recenze (65)
Ed Wood (1994)
Ta láska k filmu a věčný optimismus je tu vykreslen dokonale. Natočit film jde i když nemáte podporu ani prostředky. Postavy jsou reálu nesmírně podobné, až se mi nechce věřit, že to nejsou ony samy. Jednoznačně za 5*
Hotel Transylvánie (2012)
Určitě mě to pobavilo..ale spíš zobrazení postav než příběh jako takový. Vlkodlaka miluju...:D...Ale nevím nevím, jestli by se mi to líbilo i kdyby mi bylo podstatně míň. Za tři* akorát.
Bitevní loď (2012)
V kině pěkné na pohled, pobavilo mě to celkem slušně..nicméně na domácí pokoukání to nevidím :) Za 3*
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Přiznám se, že napoprvé se to nedá moc pochopit, ale nakonec se z toho stal jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Toto je přesně typ humoru, který mi sedí:). A ne, neříkám to jen proto, že tam hraje Downey. Tohle prostě můžu vidět 100x a vždycky mě to bude bavit a zlepší mi to náladu. Nebo je tu toho jen 8% šance?:))
Warrior (2011)
Pro mě další motivační film, který mě pravděpodobně nikdy neomrzí. Všechno jde, když se chce a jde překonat negativní názory většiny lidí. Vždycky je něco za co stojí bojovat:) Za 5*
Temný rytíř povstal (2012)
Nebylo tam toho Batmana nějak málo na to, že to trvá tři hodiny?:( A akce taky nebyla podle mě rovnoměrně rozložená celým filmem...mám chuť dát 3* , ale čtvrtou si to ode mne vysloužilo za záporáka Toma Hardyho a za hudbu.
Tohle je válka! (2012)
Komedie moc nevyhledávám a na tohle se mi už tuplem moc koukat nechtělo, ale můj rostoucí zájem o herectví Toma Hardyho mne přemohl. Nelituju toho! Nic mě tak dlouho nepobavilo jako tenhle film:).
Hanebný pancharti (2009)
Dobrý já sice Tarantina nijak nesleduju a v lásce ho moc nemám, ale musim uznat, že tenhle film mě (až napodruhé) celkem zaujal a nebavilo mě ani tak sledovat tu brutalitu a krev, která se prolíná celým filmem tak jako konverzační vtipy mezi postavami. Hodnocení možná s odstupem času změním..ale prozatím tedy ty 4*.
Gympl (2007)
Zatím jsem to nedokoukal...a pochybuju, že někdy dokoukám. Jakmile se to ale stane přijdu to sem ohodnotit...a mám dost velkou jistotu, že to nebude kladně...--vážne..co se to se světem děje??
Sedm (1995)
Celou dobu sem se výborně bavil...ani chvíli se nenudil...ale ten konec? Ten tomu nemůžu odpustit..sice dávám pět ale nepředpokládám že se na to ještě někdy podívám.