Recenze (1 099)
Jedenácté přikázání (1935)
Píšu to vždy, napíšu to i teď. Takové filmy se už netočí, škoda. Zlatá éra československé kinematografie.
Dešťová víla (2010)
Pěkná pohádka se slušným obsazením a pěknou výpravou. Ale na mistra přes pohádky pana Trošku to zatím nemá. Takový trest by bodl i dnes...
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Vynikající příběh, vynikající kulisy, vynikající efekty, vynikající Jim Carrey a vynikající vedlejší role milovaná Tatra 603.:-)
Tankový prapor (1991)
Nevím, tankový prapor fakt nemusím. Je to taková opět česká kravina, natočená v době vlády Havla alias ožralý zmetek. Ano je tam pár skvělých hlášek a vynikající M. Donutil ale to je tak možná všechno. Myslím že i tak jsou 2* moc.
Mlha (2005)
Velice podařený horor, o tom jak se dobře pomstít i po několika staletí. Výborné efekty, výtečná atmosféra. Bohužel to se nedá říct o obsazení, tam je velké zklamání, hlavně v hlavních rolích. Jinak druhá nejlepší Mlha, první je samozřejmě od Franka Darabonta.
Návrat velkého blondýna (1974)
O něco slabší než první díl ale pořád to má grády.
Táta na plný úvazek (2004)
Suchá komedie ze života se slušným hereckým obsazením.
C. a k. polní maršálek (1930)
Sice má Burian lepší filmy ale i tento nemá chybu. Bavil jsem se a to je hlavní. Určitě patří do zlaté síně československé kinematografie.
Jeepers Creepers 2 (2003)
Sice o něco slabší než jednička ale i tak slušně natočené.
Pod Jezevčí skálou (1978)
Příroda, herci a děj. Klasika.