Poslední recenze (220)
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Hezké a milé, ostatně jako všechny americké seriály. Jediné, co mě ničí, je ta vleklost. I kdybych přeskočila tři díly, pořád budou (až na výjimky) v naprosto stejné situaci, s naprosto stejnými důkazy/nedůkazy..Docela mě to nudí. Příběh je naprostá bomba, ale finální odhalení bych viděla tak na konec 4. série. Doufám, že ten seriál brzy skončí. V zájmu diváků, kteří mají "jen" cca 60 - 80 let na jeho dokoukání a zjistění, kdo je vlastně A.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Pohodový film s ponurými chvilkami, které vás spíše rozněžní a donutí přemýšlet než rozesmutní. Tento film je milý, hodný, krásný a především má nejlepší soundtrack! Ano, našli bysme chyby (někdo kdo se považuje za znalce hudby a nezná Bowieho!!), ale podle mě líp vystihnout lásku na střední škole asi nemohli :))
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
Po prvním a druhém dílu 4*, teď už jen 3*, což je stále dobré. Skvělý nápad, skvělý herci..ale na seriál..je to poněkud..málo.