Recenze (321)
Star Wars: Klonové války (2008)
Plno akce, zajímavá animace. Bohužel to trochu kazí plytká zápletka a ne moc povedená hudba. Nevím proč režisér nevyužil více starých známých starwarsovských melodií..
Robot-monstrum (1953)
The best film i've ever seen!!!!!
Láska nebeská (2003)
Velmi příjemná dávka sentimentu ve vánočním balení s lehkou příměsí britského humoru. Skvělé!
Rolling Stones (2008) (koncert)
Čekal jsem více flashbacků. Jako laik sem se chtěl s Rolling Stones seznámit trochu více, ale to se nestalo. Absencí více dokumentárních prvků předurčil Scorsese tento film jen pro skalní fanoušky této legendární skupiny. A to já bohužel nejsem.
96 hodin (2008)
Naprosto neoriginální scénář, s milionkrát viděnou akcí. Naprosto nechápu co je na tomto snímku tak stylového. Nic.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Vynikající scénář propletený černým anglickým humorem mě dostal na hodně dlouho. -Aaagh! Oni mě střelili! -Tak je střel taky!
Iron Man (2008)
Jedna z těch vydařenějších komiksových adaptací. Akce je pomálu, ale hláškující Downey to plně vynahradí.. Mě bavila více ta první půlka, ve které se iron man teprve "rodí". Zbytek se už klasicky drží komiksových šablon.
Nelítostný souboj (1995)
Brilantní kriminální drama u kterého utopíte necelé tři hodiny, ale vůbec vám to nebude vadit.
Griffinovi (1999) (seriál)
Seriál postavený na stejném konceptu jako Simpsonovi, s obrovským rozdílem v humoru, který se hodně blíží k tomu britskému.
Oni (2008)
Hodně neoriginální horor s nulovou atmosférou, což se svým výkonem snaží zachránit Liv Taylor. Nedaří se.