Recenze (321)
Temný rytíř (2008)
Velký úspěch nového Batmana dokazuje, že má svět hodně dobrej vkus.
Eurotrip (2004)
Komedie tuze nevtipná a bez nápadu, kterou nezachrání ani tucet odhalených poprsí. (Jo a být Slovák dám odpad)
Stalo se (2008)
Zajímavý nápad, bohužel pro mě nezajímavě natočený. Od pana Shyamalana jsem prostě čekal víc. Přesto nemůžu jít s hvězdičkami pod tři poněvadž bych křivdil.
Wanted (2008)
Akční nášup v překrásném digitálním kabátku. Nic víc, nic míň.
Batman: Dead End (2003)
Dost dobře natočený amatérský kraťas o tom, jak šel Batman nakopat Jokerovi a potkal přitom ehm.. predátora.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Solidní komiksová podívaná plná krásných masek a efektů. Vizuální pojetí Hellboye II je opravdu krásné. Styl vyprávění je podobný jako u jedničky, a tak Hellboye uvidíme nejenom máchat svou pravačkou, ale i řešit své osobní problémy s ohnivou ženou.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Údržbář: "Dveře jsou rozbité.Už asi popáté." JD: "Možná tam uvízla mince." Údržbář: "Proč mince?" JD: "Nevím." Údržbář: "Narval jsi tam minci?!!" JD: "Ne, já jen aby řeč nestála." Údržbář: "Jestli tam najdu minci, jdeš ke dnu!"
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Docela solidní nášup gegů a všemožných parodií jejichž počet se bohužel vyrovnává s hluchými místy.
Divoká stvoření (1997)
Zdaleka ne tak vtipná jako Wanda, ovšem stále docela koukatelná bláznivá konedie v čele s už trochu vyčerpaným Johnem Cleesem.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Přes všechny až přehnané scény (vodopády, lednička) a humoru který už nemá takový šmrnc jako dříve, to bylo pěkné pokoukání. Vlna nostalgie mi proudila krví pokaždé, když indy prásknul bičem. :)