Recenze (1 944)
Mutronics (1991)
Neškodná osmdesátková vypalovačka s roztomilýma jedincema Zoanoidama. Krásný masky a dobrej příběh.
Sněhurka - Příběh hrůzy (1997)
Taková chamtivější Sněhurka, která představuje všemu tu krásnou hororovou atmosféru. Originální a hrůzostrašný příběh, který mě osobně uchvátil.
Sloní královna (2018)
Absolutně báječný dokument, který má obrovské srdce. Krásný pohled na úžasné jemné obry. Pro všechny milovníky zvířat, určitě povinnost.
Americký cyborg (1993)
Ty zlatý časy VHS, má to docela jinej takt. Svým způsobem to určitě, skalní fanoušky zaujme. Klasická cybork mánie devadesátek. Musím říct, že Joe Lara se hejbal tenkrát hodně dobře.
Peacemaker (1997)
Honičky, parády a svižná atmosféra. Clooney je hlavní tahoun a to bezpochyby.
Austrálie (2008)
Z Austrálie jsem byl nadšen. Velkolepé dobrodružství + pořádná dávka romantiky. Funguje kouzelně.
Eli (2019)
Netflix poslední dobou valí, jeden výplach za druhým. Ovšem v tomhle případě jde o neveselé provedení. Z prvu nenápadnej fracek, kterej má plný gatě a nějaký zázračný zdravotní potíže asi? U mě rozhodně nevýrazná patlanina, kterou jsou nedokázal sledovat na jeden zátah.
Xena (1995) (seriál)
Tahle modrooká, vášnivá a zocelená princezna. Dokázala vlít krev do žil, mnoha chlapcům a chlapům po celém světě.
Herkules (1995) (seriál)
Pro mě Hercules, neumře absolutně nikdy. Poněvadž ten chlap, vládnul magickou silou, jakou do té doby svět neviděl.
Drákuloviny (1995)
Musím se přiznat, že s Drákulou a jeho věrným služebníkem Renfield, bylaopravdu náramná sranda. P.S. Ten finální konec kdy namete Renfield popel s knížete Vlada alias Leslieho a namaluje mu úsměv, byla opravdu od srdce.