Recenze (250)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
KULT KULTOV
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Star Wars je dokonaly vymysleny svet, kde vsetko funguje presne ako ma. Piaty diel je toho jasnou ukazkou. Jedna skvela scena za druhou, kde zaver absoluje dominuje celemu sci-fi zanru. Vidiet to tak v kine, tak asi umrem blahom. 100 %
Láska nebeská (2003)
Nechapem co na tomto filme vsetci vidia. Sam Doma na mna dycha ovela lepsou atmosferou ako tato nafuknuta bublina. Ten radoby rocker ma dost desil a Hugh Grant je fakt odpudivy. Nikdy viac a na vianocnu atmosferu si urcite pustim ine a lepsie filmy.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Nechapem preco tak nizke hodnotenia. Jursky park 2 je skvela akcne dobrodruzna jazda, ktora ma vela co ponuknut. Od prijemnych hercov, cez skvele triky a krasne prostredie dzungle, az po extremne mnozstvo kvalitnych akcnych scen. Film som videl naozaj nespocetne vela krat, a ani raz som sa pri nom nenudil. Co na to povedat? Pre mna jeden z najlepsich akcnych dobrodruznych snimkov vobec. 95 %
King Kong (2005)
Stopercentne Najkrajsia lovestory aku som kedy videl. Ti pocitacovi dinosauri su fakt trapni, ale ako som zistil film nie je o tom, je to cista romanitka, za 200 milionov dolarov, ktora vas urcite po skonceni nenecha chladnymi a budete citit aspon malinku lutost ak nie, tak to co ste za ludi :D.
Medvědí bratři (2003)
Najkrásnejší príbeh všetkých čias.
Legenda o Mulan (1998)
dokonaly animovany film, nic viac netreba dodavat
Příšerky s.r.o. (2001)
Mozem pustit kazdy den, a kazdy den to bude iny zazitok..Pixar is da best
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Ak som mal pocit pri nejakom filme ze ja vlastne ani nie som clovek, bol to prave Toy Story. Treba viac dodavat?
Pokémon (1997) (seriál)
Ze Odpad? Jasne, ale za to co to so mnou ako decko robilo (a mozno aj robi), 4 hviezdy.