Recenze (219)
Kandidát (2013)
Na to ze je to tu vod saď se na to šlo velmi dobře dívat :)
Once (2007)
Ale ano dokoukal...
Na hraně zítřka (2014)
14.06.2014 Cinestar Opava...Všechno co je na filmu super tu zdělil POMO já se za jeho komentář podepisuji nenapsal bych lepší....
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
11.04.2014 Cinestar Opava...Už je mi aji trapně jak jsem s každé Marvelovky totálně nadšen a totálně odrovnám každou marvelkovkou lepší vyspělejší uvěřitelnější.... Když se takový film objeví v kinech je to známka zaručené kvality ....
Schindlerův seznam (1993)
Byl bych dobytek nedát plńy počet tohle je prostě skvost
Warrior (2011)
Konec jsem málem psychicky neutáhl plkal jsem :(
Bez soucitu (2010)
Travolta je ale kousek borce jako úplně nevím proč ale takové filmy mám rád
Velký Gatsby (2013)
Film vskutku dobře natočen jak graficky,střihem tak scenářem ale nějak mi do té jedné hvězdy chyběl ten citový dopad na mé nitro (to jsem u toho filmu chtě ale nedostal)
Tak trochu jiná love story (2007)
Název tohohle filmu se vskutku dobře hodí jelikož jsem konečně naše ×ROMANTICKÝ FILM O LÁSCE× který se mi líbil jenže jenže jen pánské části našeho obývacího pokoje ..... :) :p
Malý král (2008) (seriál)
To bylo divné ale zase na druhou stranu jsem už jiná generace ...