Recenze (1 593)
Stíny v mlze - Zákony ulice (2024) (epizoda)
Za mne je to , zatím , nejlepší díl této série . Tak zamotané a spletité už to dlouho nebylo . Klidně by z tohoto případu mohl být celovečerní film . Do poslední chvíle divák neví , kdo je vrah . Nejdřív si člověk řekne -to je někdo z těch co prodávaj fet , pak ten z hospody , dále bývalý kolega z práce a nakonec je to někdo , o kom to , ani vlastně netušíte . Zdeněk to " pekne napísal " , jak by řekl Terazky . Opravdu doooost dobrý díl . No , a Černý a Malá , fakticky sehraná dvojka . Kéž by byly takové i v reálu . Jo a ten slídil z GIBSu , mi lezl silně na nervy . Doufám , že tohle byla pouze vymyšlená postava . Já věřím , že jo . I když - kdo ví . Ale i tak říkám , zatím nejlepšííí díl . Parááááda .
Sleeping Dogs (2024)
VÝBORNÝ Russell a tak dám , kvůli němu * * * a půl . Jo a pomalejší tempo bylo fajn . A Karen vlastně taky .
A pak přišla láska... (2022)
Já nevím , takové neslané . Holky to , možná , zaujalo , nás kluky už méně . Když jely holky na ten pobyt , tak mi rozhovor přišel v tom autě , jako z nějakého dokumentu . Pokud se člověk trochu naučí s těma kartama a umí něco z psychologie , tak si může mnoho lidí také účtovat takovou pěknou sumu , jako ta kartářka . Závěr filmu poněkud divný . Nějak mne to nezaujalo , tak snad příště Šimone . Držím palce .
Bob Marley: One Love (2024)
Těšil jsem se na Marleyho , ale je to , s odřenýma ušima - slabé *** . Škoda . NĚCO tomu chybělo . Nějak to bylo občas nesrozumitelné až lehce v chaosu . Kingsley se snažil , to jo , ovšem slabší scénář , slátaný ze čtyř lidí , bylo spíše ke škodě , z tohoto filmu byla spíš taková - slááátanina . A Chybělo tam více klíčových písní , alesponˇ v náznaku , což mne zklamalo . Bob si zasloužil víc .
Stíny v mlze - Opravdová láska (2024) (epizoda)
Tak celkem to šlo . Mírně zamotane a dcerka bude také asi herečka . No a kluk bude z toho venku Čeká se jen na Dna z kabelky . Tuž dobre . Kurde dobre slabší tři *** .
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizoda)
No jsem na vážkách . Pokud by to bylo , asi , bez těch střihů , bylo by vyšší hodnocení . Chápu , že to muselo být nějak upraveno , z důvodu tragédie , která se stala vloni . Zápletka se synem nečekaná a napínavá . Ale občas postup při vyšetřování trochu chaotický a nelogický , třeba skútry , třeba ta účtenka ve skútru - dost nelogické , dále pouzdra na kytary , a zejména odpovědˇ otce , že mu , NĚKDO , ukradl , bez poškození zámku , uzamčené - 4 pušky a tak podobně . Jinak ovšem tento díl napínavý . Takže tři a půl * .
Lítá v tom (2023)
Omleté těma 100x dokola . Nejdřív hrají divadlo před matkou a v závěru zjistí ,že je vše jinak . Jinak Hádek a Medvecká dobré , ale Svarinská mi lezla silně na nervy . A její přítel , nebo kdo to byl , dobrý kok...t. Sorry . Takže žádná sláva a tudíž * a půl . Bylo by fajn , kdyby Češi a Slováci natočili skvělou komedií . Je to zřejmě jen zbožné přání .
Jedeme na teambuilding (2023)
Jeden můj kamarád se vyjádřil vlastně i za mně . Taku "cypovinu " jsem , kurde , dlouho neviděl . Jo , pár gegů tam bylo , ovšem celkově je to stupidita na druhooouuu . Dost vulgární až oplzlé . No taková je doba a , často , česko - slovenská tvorba - tiež . PROOOČ v tom hráli např: Kotek nebo Polívková , nechápu . Akorát ta slovenka Evelyn K. , co mluvila česky , což bylo víceméně spíše ke škodě , se tam hodila . Dělala tu divočejší "erotikuš " . Od poloviny filmu to začalo být na odpad , ale dám za první půlku alesponˇ * . Tuž zduř , zdar , zdarec .
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizoda)
Únos dítěte a vražda manželky . Trochu zamotané , místy člověk neví - kdo je kdo . Jěště , že to dobře dopadlo a malá Ivetka je zpět u mámy . Zatím se mi zdá , že první série byla o něco lepší . Tak uvidíme , co bude dál . Jo a syn Černého je v průseru . Prostě fotřík měl pravdu . Jak tohle dopadne ?? To jsem sám zvědav .
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Tak na úvod dobrý díl . Chudák pěkná holka . A přítelkyně od syna Černého něco tají . Asi se to ve druhém díle rozjede . Další zápletka navíc . Tak uvidíme .