Recenze (1 016)
Město (2010)
kriminálka podľa môjho gusta. zločinec randí s rukojemníčkou? a prečo nie. na rozdiel od iných ma prekvapil aj herecký výkon bena afflecka, tradične potešila účasť rebecci hall. žánrová špička.
Prokletý ostrov (2010)
tak to bola veľká paráda. famózny dicaprio v schýza filme, ktorý mi veľmi pripomínal čistú dušu. bol som prilepený k obrazovke a skoro nedýchal a ten nejednoznačný záver ma núti stále uvažovať a pochybovať. pustím si to rozhodne ešte raz. ak majú byť oscary o kvalite, nechápem ako mohli na prekliaty ostrov zabudnúť.
1492: Dobytí ráje (1992)
mám veľmi rád historické filmy, z obdobia námorných dobrodružných výprav špeciálne. monumentálna hudba robia tento film lepším než v skutočnosti je. čakal som omnoho viac. napriek tomu- viac takýchto filmov!
Květ pouště (2009)
dychberúci príbeh Waris Dirie na filmovom plátne dopadol nad moje očakávania. nemám čo vytknúť, naopak tlieskam hlavne Liye Kebede za výborný výkon.
Bezva vejška (2006)
"Zdravotný poištění je úplne na nic. Nic vám nezaplatěj. Onemocníte v pátek, oni platěj jen v pondělí až čtvrtek. Jdete k doktorovi A, oni platěj jenom doktora B. Zlomíte si penis, oni léčí jenom vagíny."
Ucho (1970)
minimalisticko- psychologické inferno v jednu noc, v jednom dome s fantastickou hereckou dvojicou Bohdalová- Brzobohatý. ako hovorí pán Brzobohatý v bonusovom materiály na dvd, týka sa každej doby, nielen tej komunistickej.
Akumulátor 1 (1994)
akumulátor je experiment plný nápadov. kľudne sa priznám, že mi ušla jeho pointa. zároveň to, že ma nebavil. sklamanie.
Za mořem (2004)
pôvodne by som dal 3,*, ale film ku koncu pekne graduje. bolo na ňom vidieť, že kevin spacey bol veľkým fanúšikom v našich končinách neznámeho bobbyho darina. táto pocta sa mu vydarila. i keď sa nejedná o úplne najlepší životopisný film, určite sa ho oplatí vidieť a po skončení si ako ja naťukáte do youtubu meno Booby Darin.
Je třeba zabít Sekala (1998)
o tom ako parchanti dajú zabiť parchanta. mrazivý film.
U-Turn (1997)
never nikomu. sean penn má deň blbec (čo je teda slabé slovo) v mestečku plnom bizarných postavičiek (od zasvineného boba thortona, incestného noltiho až po totálneho magora phoenixa) a femme fatale jennifer lopez. na konci ma už tento fantasmagorický príbeh plný nedôvery nebavil.