Recenze (257)
Červená Karkulka (2011)
Catherine Hardwicke nie je nešikovná a Amanda Seyfried bola trefa do čierneho (stále mám pred očami jej veľké vystrašené oči). Škoda málo konzistentného scenára, ktorý niekedy naozaj vnucoval úsmev na tvári, ale kašľať na to, veď pozeráme Červenú Čiapočku :-)
Pařba v Bangkoku (2011)
Nehorázna vykrádačka prvej časti, ktorá nehorázne dobre funguje :-)))
Králova řeč (2010)
Keďže šlo o film ovenčený oscarmi, čakal som veľa. No musím konštatovať, že som ostal sklamaný. Z tohtoročných nominácií sme mali možnosť vidieť lepšie kúsky. Vyzdvihnem len niekoľkokrát chválený výkon Colina Firtha a prácu kameramana. Inak ničím zvláštny, či výnimočný film. Zhrnul by som to do jednej vety: "Takto si predstavujem poctivo natočený film, avšak bez výnimočných zásluh."
Vítejte v džungli (2003)
Vtipné, akčné, dobrodružné, sympatický casting, krásna scenéria. Ultimate guilty pleasure.
Vetřelec (1979)
Celé dve hodiny som bol napätý a nechápal som, že aj hľadanie mačky môže byť tak neskutočne napínavé. Bravó Pán Scott.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Half - Blood Prince dostal 3*, zákonite musím dať tentoraz hviezdy 2. No jedno uprieť nemožno: veľmi vydarená promotion.
Noční můra v Elm Street (2010)
Len jedna vec... Najhorší casting aký som kedy videl.
Tupíři (2010)
Sparodovať paródiu je fakt umenie a už len preto, že to nebolo o nič horšie ako originál, tak tie dve hviezdy dám.
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
Pri sledovaní tohto filmu som sa cítil trápne, to o niečom svedčí...
Predátoři (2010)
Brody sa tak snaží, že mu to skrátka musíte veriť. Film predčil moje očakávania, i keď som mal menšie obavy, ako sa s týmto žánrom N. Antal vysporiada.