Recenze (277)
Až přijde kocour (1963)
Tak se dnes (23. 12. 2017) dívám opět na tento film. První hodnocení na csfd bylo před 15 lety ***, po několika letech **** a teď se divím proč to nemá celou dobu plné hodnocení. Ten film snad nemá chybu. Dnes sleduji filmy, kterým by stačilo 15 minut a zbytek je zbytečná vata. Tady vše sedí a klape jak má při celé délce filmu. Hltám každou minutu a prosím o reinkarnaci pana Brdečky.
Špunti na vodě (2017)
Jediné vtipné momenty ve filmu jsou akční scény, které jsou opravdu až k pláči amatérské. Chemie postav nefunguje, dialogy jsou stupidní a vše je tak nějak umělé. Bystroň opravdu neumí psát a Chlumský ten odpad neurežíroval.
Ďábelská frekvence (1992)
Komedie bez vtipu. O sedm let starší dva nosáči a video jsou o chlup lepší, ale Akumulátor 1 dá těm dvěma na prdel.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Nevtipná digitální sračka.
Muzikál aneb Cesty ke štěstí (2016)
Usnul jsem v první třetině. Vlastně ani nevím proč dávám hvězdu.
Zádušní oběť (2017) (TV film)
Tak napínavé, až jsem usnul. Sice neznám konec, ale je mi to srdečně jedno.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Sterilní, digitální sračka.
Příchozí (2016)
Naprosto studené, bez napětí a příliš dlouhé. To šlo přece udělat jako povídka na půl hodinky. Při první projekci jsem usnul a druhou jsem se díval s telefonem v ruce. Amy Adams a Jeremy Renner úplně mimo. Jedině Forest něco hrál.
28 dní (2000)
Zlatí vrků.
Modré stíny (2016) (seriál)
Nejdřív jsem si myslel, že si někdo hrál s nastavením TV. Obraz jak přes žlutou fólii a zvuk z prdele. Na ten obraz se nedalo dívat, tahalo mi to oči. A zvuk stál za kulové i přes repro. Vlastně netuším co hodnotit, protože se mi hnusilo na to dívat.