Recenze (380)
Bourneovo ultimátum (2007)
..aneb jak se trojka Greengras,Damon a Powell sešli a stvořili nejlepší film roku a bezkonkurenčně nejlepší akční film všech dob.
Lovci upírů (2003)
What the Fuck..?
Šňup (2002)
Ne,hloubku v tom určitě nehledejte...
Dogville (2003)
Nicole Kidman je na jedničku s hvězdou,Lars von Trier je na pár facek,neb leč je skvělým vypravěčem nadále zůstavá prasákem,úchylem a největším netvorem filmového průmyslu.Nedokážu zhodnotit tento film,nemám představu kolik hvězdiček by si zasloužil,ale jedno vím jistě:do městečka Dogviile se podruhé nevydám!
Oko (2002)
Takhle nějak by měl vypadat horor,ani na vteřinu vás nenechá vydechnout.Skvělá hudba,hutná atmosféra,"nechutný střich","nepříjemná kamera".Já osobně jsem během sledování musel hluboce dýchat a párkrát i použít tlačítko stop,neb jakým způsobem tenhle film působí na psychiku je neuvěřitelný.Uspokojivý celkový dojem,trochu kazí finalní scéna s výbuchem,nicméně nadále zůstavá jedním z mých nejhrůzostrašnějších sobotních večerů.
Teror ve vlaku (2002)
Jean-Claude Van Damme v jedné ze svých nejhorších rolí v jednom z nejhorších filmů všech dob.
Česká spojka (2002)
A pak že češi nejsou Nacionalisti:)
Nadměrné maličkosti - Manželé roku 2006 (2007) (epizoda)
Velmi nevýrazná a ne moc dobře natočená komedie,přesto na Olmera silný nadprůměr.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Cimrmani jsou borci.Neuvěřitelný zážitek pro každého milovníka chytrého humoru.P.S Kdo chce ještě lepší zážitek plus pár překvapení navíc,ať honem běží koupit si lístky do divadla.
Obyčejní lidé (1980)
Filmový zázrak! Milý,dojemný a emocemi nabušený,přesto bez kapky patosu.Když vezmu v potaz, že to byl Redfordův debut, mé sympatie a obdiv ještě rostou. Jinak Timothy Hutton podává jeden z nejpůsobivějších herekých výkonů vůbec.